خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان قزوین مطرح کرد:

محدودیت جلسات اداری و همایش ها در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۸۰۰

فرماندار شهرستان قزوین گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا به منظور پیشگیری از این بیماری همایش‌ها و جلسات اداری در قزوین محدود و در صورت ضرورت در فرمانداری برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد شفیعی درجلسه شورای سلامت شهرستان قزوین با موضوع ویروس کرونا اظهار کرد: کرونا ویروس با همه زیان‌ها و خطراتی که دارد یک حسنی در جامعه ایجاد کرد و ما را وادار به رعایت بهداشت فردی کرد شاید تبدیل به فرهنگ شود.

فرماندار شهرستان قزوین افزود: چند ماه پیش آنفلوآنزا بود که در شهرستان قزوین چندین نفر کشته شدند، اکنون عنوان عوض شده و ویروس کرونا با اسم جدید آمده و مردم را مورد خطر قرار داده است.

شفیعی تصریح کرد: از نظر پزشکان استفاده از ماسک در پیشگیری از ابتلاء به کرونا تأثیر گذار نیست، استفاده از دستکش در پیشگیری از شیوع این ویروس بسیار اثر گذار است و باید تبلیغ شود تا همه از آن استفاده کنند، اگر دستکش در داروخانه‌ها به وفور یافت شود و استفاده از آن آموزش داده شود، از ماسک کاربردی تر است و استفاده از دستکش باید فرهنگ سازی شود.

وی بیان کرد: تا پایان سال هیچ کنسرتی برگزار نمی‌شود و همایش‌ها و جلسات محدود می‌شود و اگر جلسات ضروری باشد فقط در فرمانداری برگزار می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: اداره صمت، تعزیرات حکومتی و بهداشت باید به صورت روزانه بر رستوران‌ها و پزندگی ها نظارت و با متخلفین برخورد کنند زیرا سلامت جامعه با کسی تعارف ندارد.

فرماندار قزوین گفت: بازیگاه پارک الغدیر و بازیگاه کودک و مسابقات ورزشی و باشگاه‌ها باید تا پایان سال تعطیل شوند و در ملاقات عمومی بیمارستان‌ها محدودیت ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز