خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

توجه به قانون و اخلاق مداری از رسالت نمایندگان است

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۷۰۲

استاندار قزوین گفت: رعایت قانون و اخلاق مداری از سوی کاندیدا واجب است و این امر وظیفه یک نماینده مجلس محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت اله جمالی پور در جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان، اظهار کرد: اگر نامزدی ملتزم به قانون نباشد نمی‌تواند قانون مصوب کند و در راستای انجام وظایف خود مفید واقع شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: راز موفقیت در مجلس شورای اسلامی، تعهد و پایبندی به قانون است و اگر کسی اخلاق را زیر پا بگذارد نمی‌تواند در آینده کاری خود موفق باشد.

جمالی پور افزود: اگر کاندیدی بی اخلاقی کرده و تهمت و افترا می‌زند و از هر ابزاری برای ورود به مجلس تلاش می‌کند آیا می‌تواند برای کشور و استان مفید باشد؟

وی ادامه داد: مجلس در راس امور است و اگر فردی با زد و بند به آن وارد شود مجلس از راس امور خواهد افتاد.

این مسئول بیان کرد: از نامزدها و داوطلبان درخواست می‌کنیم که به این مسائل توجه کنند و بدانند به هر قیمتی نباید وارد مجلس شد.

مقام عالی دولت در استان عنوان کرد: خرید و فروش رای، بی اخلاقی، تهمت و افترا و ... از جمله مواردی هستند که نامزدها و کاندیدها باید به آنها توجه زیادی داشته و خود را از متهم شدن به آنها دور سازند.

استاندار قزوین یادآور شد: دشمنان و رسانه‌های آنها در این شرایط حساس تلاش می‌کنند مردم را از مشارکت در انتخابات ناامید سازند و ما باید جلوی اجرایی شدن نقشه‌های آنها را بگیریم.

جمالی پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی تاکستان، افزود: این شهرستان در بخش گردشگری، صنعتی، کشاورزی و طبیعی از ظرفیت‌های زیادی برخوردار است و باید با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای فعال کردن آن اقدام کنیم.

در شهرستان تاکستان ۲۴ نامزد برای ورود به مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده اند که از این تعداد هم اینک ۱۳ نفر در حال فعالیت انتخاباتی هستند.

شهرستان تاکستان با مرکزیت شهری به همین نام در ۴۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز