خبرگزاری کار ایران

میرکل دفتر روستایی استانداری بیان کرد:

هموار شدن مسیر حرکت به سمت توسعه در روستاهای قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۷۲۷

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: مسیر حرکت به سمت توسعه روستاهای استان در سال‌های اخیر با اجرای طرح‌های مختلف هموارتر شده است.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، اکرم نجفی در همایش دهیاران بخش اسفرورین شهرستان تاکستان، افزود: این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف به ویژه اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی، بهسازی معابر و مدیریت پسماندها، خرید ماشین آلات عمرانی و خدماتی و گازرسانی به روستاها اجرا شده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و اعمال تحریم‌های ظالمانه، گفت: بهترین راه مقابله با دشمنان، نگاه به ظرفیت‌های داخلی و استفاده بهینه از منابع و امکانات است.

نجفی از دهیاران خواست با اجرای طرح‌های اقتصادی و درآمدزا، استفاده از تسهیلات یارانه دار ویژه دهیاری‌ها و شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها و انجام اقدامات مناسب و به موقع در جهت ایجاد اشتغال، تولید و خودکفایی دهیاری گام بردارند.

در ادامه این جلسه مسائل و مشکلات دهیاران و شوراها به ویژه در حوزه‌های اجرای طرح‌های عمرانی، حفاظت از محیط زیست و مدیریت پسماند روستایی، آموزش، امور اداری و استخدامی دهیاری‌ها و... مطرح و راهکارهایی برای رفع آنها بیان شد.

۵۳۰ روستا در استان قزوین دارای دهیاری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز