خبرگزاری کار ایران

نجفی به ایلنا خبر داد:

برگزاری دومین جشنواره استانی عکس "روستا، زندگی " در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۴۴۷

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری قزوین گفت: دومین جشنواره استانی عکس "روستا، زندگی" در قزوین برگزار می‌شود.

اکرم نجفی در گفت‌ وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: روستاها به عنوان بخش مهمی از هویت فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و تاریخی ما همیشه بستر مناسبی برای پرداختن به ابعاد مختلف آن است.

وی افزود: از آن جایی که عکس گویاترین زبان انعکاس فرهنگ‌ها است؛ در این زمینه می‌تواند نقش به سزایی را برعهده گیرد.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری قزوین ادامه داد: عکس و روستا و انعکاس زندگی روستایی در همه ابعاد معماری، طبیعت، گردشگری، کارآفرینی و... از اهداف برگزاری دومین جشنواره استانی عکس "روستا، زندگی" در قزوین است.

نجفی اضافه کرد: موضوعات جشنواره در زمینه طبیعت روستایی، معماری روستایی، گردشگری روستایی، آداب و رسوم روستایی، محیط زیست روستایی، تولیدات، صنایع دستی و اشتغال روستایی بوده و جشنواره در ۲ بخش حرفه‌ای و موبایلی برگزار می‌شود.

برگزاری دومین جشنواره استانی عکس "روستا، زندگی " در قزوین

وی خاطرنشان کرد: در بخش حرفه‌ای که این بخش شامل تمامی عکاسان است که به صورت حرفه‌ای از موضوعات مورد نظر عکاسی کرده باشند.

این مسئول بیان کرد: در بخش موبایلی که این بخش ویژه عکاسان آماتور است و با دوربین‌های خانگی و موبایل به عکاسی از موضوعات مورد نظر می‌پردازند.

ارسال حداکثر 5 عکس از سوی عکاسان

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری قزوین افزود: به شرایط شرکت در جشنواره اشاره کرد و گفت: عکس‌های ارسالی باید در سطح استان ثبت شده باشند وشرکت در جشنواره برای تمام عکاسان استان قزوین آزاد است.

نجفی افزود: هر عکاس می تواند حداکثر ۵ قطعه عکس و یا یک مجموعه عکس( ۵ تا ۷ عکس ) برای شرکت در جشنواره ارسال نماید. طبیعتا هر عکاس می تواند هم در بخش تک عکس و هم مجموعه شرکت نماید.

وی ادامه داد: عکس های ارسالی باید در دو سال اخیر ثبت شده باشند و ارسال مشخصات فردی، یک قطعه عکس پرسنلی و نشانی محل سکونت و شماره تماس به همراه آثار از طریق پست الکترونیکی به آدرس photo.roosta@Gmail.com انجام می گیرد.

این مسئول مطرح کرد: در بخش حرفه‌ای به نفر اول  تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی، نفر دوم تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی و به نفر سوم تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی اعطا می‌شود.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری قزوین افزود: در بخش موبایلی به نفر اول تندیس جشنواره ، دیپلم افتخار و جایزه نقدی، نفر دوم تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی و نفر سوم تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی است.

نجفی در خصوص مقررات جشنواره افزود: برگزارکننده مجاز به استفاده از تمام یا بخشی از عکس های پذیرفته شده است و با توجه به قوانین جشنواره پس از ثبت‌نام، امکان انصراف از شرکت در جشنواره وجود ندارد.

وی اذعان کرد: به تمام شرکت‌کنندگانی که آثارشان به بخش نمایشگاه راه یابد، گواهی شرکت اهدا خواهد شد.

این مسئول افزود: آغاز ثبت نام و دریافت عکس 16مهر ماه و آخرین مهلت 15 آذر ماه امسال است که در 25 آذر داوری انجام شده و نتایج یکم بهمن ماه اعلام  و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز هم در بهمن ماه برگزار می‌شود.

آدرس دبیرخانه : photo.roosta@gmail.com و تلفن دبیرخانه : ۳۳۶۸۲۸۶۰ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز