خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان خبر داد:

توزیع کالاهای مصرفی هیات های مذهبی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۴۴۹

طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور ۶ قلم کالای مصرفی هیات‌های مذهبی شامل برنج هندی، شکر، مرغ و گوشت منجمد، روغن و چای در قزوین توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین روز سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان افزود: برنج هندی به قیمت ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، شکر سه هزار و ۲۵۰، مرغ منجمد ۱۲ هزار و ۵۰۰، گوشت منجمد ران ۵۲ هزار تومان، سردست ۵۰ هزار تومان و روغن و چای به قیمت مصوب به هیات های مذهبی تحویل داده خواهد شد.

سعید نبیل افزود: مسئولیت توزیع این اقلام میان هیات‌های مذهبی با سازمان تبلیغات اسلامی، مساجد با اداره اوقاف و هیات‌های خانگی با اتاق اصناف است.

در ادامه جلسه معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان نیز گفت: نمایشگاه ویژه بازگشائی مدارس از ۲۲ تا ۲۹ شهریورماه با محوریت اتاق اصناف و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان برگزار می‌شود.

علی اکبر کبیری افزود: در این نمایشگاه علاوه بر توزیع نوشت افزار، کیف و کفش، کالاهای اساسی از قبیل قند، شکر و مرغ گرم نیز توزیع خواهد شد.

وی گفت: طرح ویژه بازرسی و نظارت ویژه بازگشایی مدارس از ۱۰ شهریور در استان شروع شده و تا ۱۵ مهرماه با نظارت بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز