خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین مطرح کرد:

تغییر و تحولات در یک مجموعه اداری باید باعث رشد و پویایی آن شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۸۵۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین گفت: تغییر و تحولات در یک مجموعه اداری باید باعث رشد و پویایی آن دستگاه شود.

به گزارش ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی روز سه‌شنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری با اشاره به شرح وظایف این دفتر افزود: وظایف مشترکی بین دفتر جذب و حمایت از سرمایه با دستگاه های اجرایی وجود دارد و در شرایط فعلی نگاه و رویکرد دولت تدبیر و امید نیز حمایت ویژه از سرمایه‌گذاری است .

وی ادامه داد : بین ۷۰۰ الی ۱۰۰۰ مورد درخواست سرمایه گذاری در استان داریم که در کشور یک رکورد محسوب می شود که اغلب آنها سمت و سوی تکنولوژی های روز دارد .

معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه استان قزوین استان جاذب سرمایه گذاری است، تصریح کرد : از ظرفیت خدادادی استان باید در شاخص های مختلف استفاده شود ، زیرا موقعیت استراتژیک قزوین کم نظیر است .

حبیبی اصافه کرد : اگر ظرفیت های قزوین در زمینه های مختلف به ویژه انرژی های بادی شکوفا شود می‌تواند در پیشرفت کشور اثر گذار باشد.  

وی تاکید کرد : سرمایه گذار انتظار تکریم و احترام دارد و به همین منظور  مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان راه اندازی شده است که با حضور نمایندگان دستگاه ها امورات مرتبط با سرمایه گذاران به سهولت صورت می‌گیرد .

معاون استاندار افزود: آمارها در حوزه سرمایه‌گذاری و همچنین ظرفیت‌های بالفعل استان به طور کامل احصاء شده و بسیار دقیق و متقن است .

حبیبی خاطرنشان ساخت : ستاد سرمایه گذاری در استان نیز بسیار فعال است و مشکلات و موانع پیش روی سرمایه گذار آن در آن پیگیری و رفع می شود .

در ادمه جلسه مرتضی علیخانی مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری با بیان اینکه سرمایه گذاری و به دنبال آن ایجاد اشتغال بسیار مهم است و از آسیب های اجتماعی جلوگیری می‌کند، افزود : وقتی اشتغال نباشد باعث سرخوردگی جوانان و در پی آن معضلات اجتماعی خواهد بود .

وی اضافه کرد : باید حسن خلق و رفتار پیامبر گرامی اسلام را سرلوحه خود قرارداده و با سرمایه گذار برخورد متین داشته باشد .

علیخانی ادامه داد : هم دنبال جذب و هم حمایت از سرمایه گذار هستیم و با وحدت ، انسجام و همدلی صرف وقت برای جذب و حمایت از سرمایه گذار موفق خواهیم بود .

در پایان جلسه ضمن تقدیر از زحمات احمد درگاهی، حکم مرتضی علیخانی برای مسئولیت مدیرکلی دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری به وی ابلاغ شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز