خبرگزاری کار ایران

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد:

مسابقات ورزشی جام رمضان قزوین روی ریل برگزاری

کد خبر : ۱۸۵۶۱۱

مسابقات آزاد و کارمندی مجوعه شهرداری قزوین " جام رمضان " آغاز شده و تا بعد از عید فطر ادامه دارد.

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: رقابت‌های ورزشی جام رمضان در قزوین با آغاز رقابت‌های والیبال و فوتسال مردان کارمند شهرداری قزوین در حال پی گیری بوده و این در حالی است که مسابقات طناب کشی و فوتبال دستی بانوان به اتمام رسیده است.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ سید علی فخار افزود: مرحله اول این رقابت‌ها با آغاز مسابقات والیبال مردان کارمندان شهرداری در قالب ۱۲ تیم به صورت دوره‌ای آغاز شده و تیم‌های سازمان تاکسیرانی، فرهنگی ورزشی، عمران، پسماند، آتش نشانی، آرامستان‌ها، مناطق۱،۲ و۳، معاونت فنی و عمرانی و شهرداری مرکز در این بخش به رقابت می‌پردازند.

فخار در رابطه با آخرین نتایج به‌دست آمده در بخش والیبال گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری منطقه۱ را با نتیجه دو بر صفر شکست داد، تاکسیرانی دو بر صفر از سد معاونت شهرسازی گذشت، شهرداری منطقه۳ مقابل شهرداری منطقه۲ با نتیجه دو بر یک شکست خورد و سازمان عمران دو بر صفر از سد معاونت فنی و عمرانی گذشت.

وی ادامه داد: مسابقات فوتسال با شرکت ۱۶ تیم از ۱۷ تیر ماه آغاز شده و تا پنجم مرداد ماه به شکل دوره‌ای ادامه خواهد یافت.

فخار یادآورشد: تیم‌های مناطق سه گانه، شهرداری مرکز، سازمان‌های فرهنگی ورزشی، همیاری، عمران، پسماند، آرامستان‌ها، آتش نشانی، اتوبوسرانی، فضای سبز، باغستان‌ها، آمار و فناوری، به‌سازی و معاونت شهر سازی در این دوره رقابت‌ها حضور دارند.

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی در رابطه با آخرین نتایج حاصل شده در مسابقات فوتسال مردان کارمند مجموعه شهرداری توضیح داد: منطقه۱ با نتیجه پنج بر یک منطقه۲ را برد، سازمان همیاری ۱۶ بر یک سازمان عمران را از پیش رو برداشت و شهرداری مرکز ۱۴ بر یک معاونت شهرسازی را شکست داد.

وی در این بخش یادآورشد: رقابت‌های والیبال و فوتسال در مرحله اول به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و در مرحله بعدی(پس از عید سعید فطر) به صورت حذفی پیگیری خواهد شد تا تکلیف تیم‌های بر‌تر مشخص شود.

فخار همچنین در رابطه با نتایج مسابقات طناب کشی بانوان که همزمان با ۱۸ تیر ماه با شرکت ۲۰ تیم پنج نفره در بوستان بانوان برگزار شد، توضیح داد و گفت: در پایان تیمهای شهرداری(الف) به مقام اول، شهرداری(ب) به مقام دوم و تیم درسا مقام سوم را کسب کردند.

وی یادآورشد: تیم‌های شهرداری(الف) و(ب) متشکل از کارمندان بانو شهرداری منطقه۳ و معاونت شهرسازی بودند.

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی در رابطه با نتایج مسابقات آزاد فوتبال دستی بانوان که همزمان با ۱۸ تیر ماه در قالب ۲۵ تیم دو نفره در بوستان بانوان برگزار شد، اضافه کرد: تیم اول مسابقات متشکل از فائزه عزیزی و مهسا نعمتی، تیم دوم متشکل از اعظم برزگر و زینب خوبان و تیم سوم را سهیلا مهدی آبادی و مونا مصطفوی تشکیل می‌دادند.

وی یادآورشد: در پایان رقابت‌های طناب کشی و فوتبال دستی از تیم‌ها و نفرات بر‌تر با اهداء جوایزی تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز