خبرگزاری کار ایران

معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

برنامه های مخرب ماهواره و فضای مجازی عامل افزایش طلاق است

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۳۱۸

برنامه های مخرب ماهواره و فضای مجازی عامل افزایش تصاعدی طلاق در کشور است. / در شرایط فعلی، نقش رسانه انقلابی خطیر است. / صدام صفتان ما را بی ترمز می‌خوانند.

ایلنا: معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برنامه های مخرب ماهواره و فضای مجازی عامل افزایش تصاعدی طلاق در کشور است.

به گزارش " ایلنا " از قزوین؛ سردار رمضان شریف در نهمین همایش بسیج و اصحاب رسانه و چهارمین یادواره شهدای رسانه استان که در سالن اجتماعات قائم شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دشمن سعی می‌کند با تبلیغات سیاسی خود افکار عمومی مردم دنیا را از توجه موضوعات مهم منحرف کند.

وی با بیان اینکه پیام پیروزی انقلاب پیام اسلام است، ادامه داد: به همین دلیل توجه تمام تهاجمات دشمنان اسلام به سمت مبدأ صدور پیام بوده به‌طوری که در ۳۵ سال گذشته یکی از خبرسازترین کشورهای دنیا به شمار رفته‌ایم.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: با اظهار اینکه وقوع انقلاب اسلامی ایران حرف جدیدی با عنوان پیام انقلاب اسلامی و احیای تفکر ارزشی و دینی را وارد جهان کرده است، گفت: در چرخه ارتباطی یکی از مؤلفه‌های مهم محتوای پیام است.

شریف خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران تفکر جدیدی را به جهانیان معرفی کرده که به لحاظ محتوای پیام قوی‌ترین تفکر جهان است زیرا این تفکر وحی الهی بوده و توسط پیامبر اکرم(ص) به مسلمانان ابلاغ شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قزوین:

در شرایط فعلی، نقش رسانه انقلابی خطیر است

حجت‌الاسلام علی معبودی، نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌عج) استان قزوین نیز افزود: روحیه استکباری، خصیصه فریب‌کاری و تزویر، ثروت‌اندوزی و ایجاد قدرت اقتصادی، ایجاد قدرت نظامی، ایجاد عوامل نفوذی، تأسیس تشکیلات پیچیده شیطانی و قدرت رسانه‌ای از ویژگی‌های سران کفر است که اصحاب رسانه باید آنها را مد نظر قرار دهند.

وی با عنوان اینکه سران کفر در سایه این ویژگی‌ها و ابزاری که در اختیار دارند به دنبال اهداف خود هستند، افزود: رسانه‌های غربی خود را بزرگ و دیگران را خوار و کوچک جلوه دهند و در دل مردم وحشت ایجاد کنند و ترویج فساد و گرفتار کردن اقشار مختلف مردم جامعه به ویژه قشر فعال است.

معبودی با بیان اینکه در چنین شرایطی است که نقش رسانه انقلابی و متعهد پررنگ‌تر شده و وظیفه خطیری برعهده آن قرار می‌گیرد، گفت: امیدواریم برگزاری چنین همایش‌هایی موجب شود که قدرتمندتر از گذشته در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین:

صدام صفتان ما را بی ترمز می‌خوانند

سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین نیز در این همایش گفت:

دیروز صدام به ما می‌گفت بی ترمز، امروز هم صدام صفتان ما را بی ترمز می‌خوانند.

آبنوش با بیان اینکه رسانه بسیجی علمدار بصیرت است، افزود: بنابراین تمام تلاش فعالان رسانه بسیجی عبادت بوده و دغدغه آنان بصیرت‌افزایی در بین مردم جامعه است.

وی با بیان اینکه هیچ قدرتی قادر نیست در عرصه جهانی جلو حرکت پیش برنده انقلاب اسلامی ایران را بگیرد، افزود: دشمنان نظام هم‌افزایی کردند تا جلوی حرکت این انقلاب را که مبتنی بر آیین الهی و اسلامی است را بگیرند که هرگز موفق نمی‌شوند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه امروز فقط بصیرت می‌تواند استکبار را نابود کند، تصریح کرد: ما بنا نداریم مانند دشمنان نظام برخورد کنیم زیرا اعتقادات و اصول انقلاب اجازه نمی‌دهد و باید با گفتمان اسلام ناب و انقلابمان با دنیا صحبت کنیم که لازمه آن بصیرت است.

آبنوش با اشاره به ویژگی‌های شخص بصیر ابراز کرد: اطلاعات، قدرت تجزیه و تحلیل و داشتن شاخصه مطمئن از ویژگی‌های شخص بصیر است که هر کسی این سه ویژگی را نداشته باشد سر از ناکجا آباد در می.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: هنر اصحاب رسانه تبادل اطلاعات است و رسانه سالم سعی می‌کند اطلاعات درست به مردم بدهد تا مردم نیز به تحلیل درستی دست یابند.

آبنوش افزود: رسانه مطمئن به مردم اطلاعات دقیقی داده و در افزایش بصیرت آنان تلاش می‌کند اما رسانه‌ای که خود و قلمش را به بیگانگان فروخته است به مردم خبر غلط داده و آنان را دچار گمراهی می‌کند.

وی با بیان اینکه پیشرفت انقلاب با ملتی میسر می‌شود که با بصیر باشند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران سنتی الهی است و باید زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) باشد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: علمداران بسیج رسانه باید با توطئه‌های دشمنان و رسانه‌های زیر سلطه استکبار که سعی دارند چهره آمریکا را زیبا جلوه دهند، مقابله کنند.

دبیر نهمین همایش بسیج و اصحاب رسانه استان قزوین:

برخی از رسانه‌های داخلی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

سعید دهقان نیری دبیر نهمین همایش بسیج و اصحاب رسانه استان قزوین در این مراسم گفت: تاکنون ۸ همایش بسیج و رسانه در استان قزوین برگزار شده و از بیش از ۶۲۰ خبرنگار تجلیل به عمل آمده است.

دبیر همین همایش بسیج و اصحاب رسانه استان قزوین تصریح کرد: امروز امپراطوری رسانه‌های غربی به دنبال جریان‌سازی منفی در جهان بوده و نوک پیکان آن نیز به طرف کشورهای مسلمان به ویژه ایران اسلامی است زیرا می‌داند جمهوری اسلامی ایران در رأس هدایت جهان به سمت اسلام قرار دارد.

دهقان نیری بیان کرد: با توجه به اینکه ابزاری که امروز رسانه‌های غربی در اختیار دارند مجهزتر از ابزار رسانه‌های انقلابی است بنابراین باید با شکل‌گیری یک ایدئولوژی درست بتوانیم در برابر تهاجم دشمنان ایستادگی کنیم.

وی ابراز کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر برخی از رسانه‌های داخلی به جای اینکه در جریان‌سازی علیه دشمنان نظام همکاری کنند، آب در آسیاب دشمن ریخته و به آنان کمک کرده‌اند.

دبیر نهمین همایش بسیج و اصحاب رسانه استان قزوین خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی رسانه‌های انقلابی وظیفه خطیری بر عهده دارند و آن این است که باید با نگاه تحلیلی خود در برابر این هجمه‌های ناجوانمردانه ایستادگی کنند.

دهقان نیری اظهار کرد: از رسانه‌های انقلابی انتظار می‌رود در نهادینه کردن تفکر بسیجی همکاری کنند زیرا در هرجا که تفکر بسیجی نهادینه شده کوچک‌ترین مشکلی رخ نداده است.

وی گفت: امیدواریم همکاری رسانه‌های انقلابی استان قزوین در سال ۹۳ نیز با سپاه صاحب‌الامر(عج) این استان مانند گذشته همکاری تنگاتنگی باشد تا بتوانیم با کمک یکدیگر از میدان سخت نبرد با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز و سربلند بیرون بیاییم.

شایان ذکر است؛ با حضور سردار رمضان شریف معاون روابط عمومی کل سپاه در نهمین همایش بسیج و اصحاب رسانه از ۸۰ نفر از فعالان رسانه و خبرنگاران استان قزوین تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز