خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد:

بهره برداری ۱۷ مدرسه در قزوین تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۴۲۴

معاون اجرایی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قزوین گفت: ۱۷ مدرسه استان از دهه مبارک فجر تا پایان اسفندماه سال جاری با برنامه ریزی صورت گرفته تکمیل و تحویل بهره‌دار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رجبعلی خلج با اعلام این خبر گفت: بین مدارسی که به بهره بردار تحویل می‌شوند، ۱۵ مدرسه به شکل مشارکتی و با کمک خیران تکمیل خواهد شد که انجام این مساله دغدغه مندی خیران را در حوزه آموزشی و پرورشی را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: ۱۱ طرح آموزشی نیز تا دهه مبارک فجر به آموزش و پرورش استان قزوین تحویل داده خواهد شد که شامل فضای آموزشی ۶ کلاسه روستای زاکان، خوابگاه دانش آموزی مینودر، سه فضای آموزشی یک کلاسه در روستاهای دهدوشاب، زرچال و چرشدره واقع در منطقه رودبار الموت از توابع شهرستان قزوین است.

خلج یادآور شد: تجهیز و توسعه مدارس نیز یکی دیگر از اقدامات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس است، چون یکسری از مدارس ما نیاز به تخریب ندارد و باید مقاوم سازی درونی آنها شکل بگیرد و در همین رابطه به نسبت اعتبار تعمیراتی در مناطق ۱۴ گانه استان قزوین کارهایی انجام می‌شود.

این مسوول ادامه داد: چون اعتبارات دولتی در شهریور ماه سال جاری و کمی دیر ابلاغ شد و نیازسنجی ها نیز به تازگی صورت گرفته است، مناقصه تعمیر سرویس های بهداشتی در هشت مدرسه شهرستان آوج نیز در دستور کار قرار دارد.

به گفته خلج، برای حذف ۳۱ فضای آموزشی کانکسی در استان قزوین نیز قرار شد تا قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) متعلق به سپاه در این راستا مشارکت کند که پس از تحویل زمین، کارهای لازم انجام می‌شود.

معاون اجرایی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین خاطرنشان کرد: مدرسه روستای آفتابدر در بخش رودبار الموت شرقی نیز نیاز به بهسازی دارد که در قالب همین طرح فضاهای کانکسی دنبال می‌شود.

گفتنی است، یک هزار و ۶۷۰ مدرسه با ۹ هزار و ۶۷۳ کلاس درس در سطح استان قزوین فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز