خبرگزاری کار ایران

با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی؛

ساخت مستند "ایرانگرد" در شورای شهر قزوین بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۱۲۷

اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین با بررسی لوایح شهرداری قزوین موضوع ساخت مستند "ایرانگرد" به روایتگری جواد قارایی و به منظور توسعه و رونق گردشگری قزوین را مطرح و مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش ایلنا، جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین در تالار مردم برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، موضوع ساخت مستند "ایرانگرد" با روایت جواد قارایی و با محوریت ساخت مستندهای روایی از جاذبه‌های گردشگری استان قزوین که شامل جاذبه‌های تاریخی طبیعی، فرهنگی، مردم شناسی، صنایع دستی و جاذبه‌های نوین، دستاوردهای ملی و اقتصادی فرصت‌های سرمایه گذاری، کارآفرینی و توانمندی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پیش قرار داد این مستند در این جلسه با حضور رئیسان سازمان‌های فرهنگی و ورزشی و زیباسازی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا طرح این موضوع توسط اعضای شورا در صحن شورا تهیه و برای تدوین لایحه یه شهرداری ارایه شود.

در بخش دیگر این جلسه با توجه به مناسبت‌های ملی و مذهبی در ایام پیش رو از جمله روز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر،سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، روز پدر و جشن نیمه شعبان، اقدامات و برنامه‌های سازمان زیباسازی مطرح شد.

گفتنی است اعضای کمیسیون نیز بر لزوم توجه به برنامه ریزی مدیریت شهری برای برگزاری جشن بزرگ فاخر و خیابانی با حضور حداکثری شهروندان در مناسبت نیمه شعبان و سایر مناسبت‌ها تاکید کردند.

همچنین توجه به برنامه های پاسداشت یاد و خاطره شهدا و عملیات‌های رزمندگان قزوینی از جمله عملیات کربلای چهار در دوران دفاع مقدس از دیگر مواردی بود که در این جلسه از سوی رئیس کمیسیون فرهنگی مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز