خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری قزوین خبر داد؛

بیش از ۳ میلیون تردد در جاده‌های استان قزوین ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۵۵۶

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌‌ای استان قزوین گفت: در ۳ روز گذشته میزان ترددهای جاده‌ای استان قزوین به ۳ میلیون و ۲ هزار و ۸۳۳ تردد رسید که ۱۲ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق‌لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، درباره میزان تردد در روزهای آخر ماه در سطح محورهای مواصلاتی و مسیرهای برون‌شهری استان، اظهار داشت: سال گذشته در روزهای 21 تا 23 شهریورماه 2 میلیون و 690 هزار و 480 فقره تردد جاده‌ای از محورهای مواصلاتی استان داشتیم.

وی اضافه کرد: امسال در روزهای 21 تا 23 شهریورماه به علت مصادف شدن این روزها با روزهای پایانی ماه صفر و افزایش موج مسافرت‌ها شاهد رشد 12 درصدی میزان ترددهای جاده‌ای در استان قزوین بودیم.

حق‌لطفی ادامه داد: در 3 روز یادشده میزان ترددهای جاده‌ای استان قزوین از 3 میلیون تردد گذشت و به 3 میلیون و 2 هزار و 833 تردد رسید که 12 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با اشاره به حجم ترددهای جاده‌ای استان قزوین در 3 روز اخیر یادآور شد: بنابراین در این 3 روز به صورت متوسط بیش از یک‌میلیون تردد جاده‌ای در محورهای مواصلاتی برون‌شهری و روستایی استان قزوین به ثبت رسیده است که جایگاه راهبردی استان در حوزه ارتباطی و مواصلاتی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز