خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع خدماتی بهداشتی در آوج

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۸۷۳

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین از اجرای پروژه احداث یک مجتمع خدماتی بهداشتی در منطقه آبگرم شهرستان آوج از محل اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: این مجتمع در روستای مصرآباد منطقه آبگرم در مجاورت چشمه‌علی در زمینی با زیربنای ۱۰۰ مترمربع با اعتبار حدود ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به قزوین درحال احداث است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین افزود: مجتمع از شش چشمه سرویس بهداشتی و دو نماز‌خانه ویژه بانوان و آقایان همچنین یک فضای فروشگاه و اتاق مدیریت تشکیل شده که پیش‌بینی می‌شود تا اواسط پاییز سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: منطقه آوج یکی از مناطق خوش آب‌و‌هوای استان به‌شمار می‌‎رود و به‌ویژه در این فصل از سال میزبان گردشگران بسیاری است که با توجه به تاکید وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر ارائه خدمات رفاهی به گردشگران به‌ویژه تسهیل دسترسی به سرویس‌های بهداشتی در مسیرها و مناطق پرتردد، امیدواریم بتوانیم پروژه‌های خدماتی بیشتری را در این منطقه و سایر مناطق گردشگرپذیر استان به‌اجرا درآوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز