خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید استان:

بهره‌گیری از ایده‌های جدید در برنامه‌های فرهنگی قزوین ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۶۸۵

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین گفت: بهره‌گیری از ایده‌های جدید و جذاب در اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک بین بنیاد و تبلیغات اسلامی استان قزوین می‌تواند محتوا و کیفیت این برنامه‌ها را پررنگ‌تر و کیفی‌تر کند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام یوسف پورآرین در نشست با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ایجاد شبکه کنش‌گران دختران و پسران دبیرستانی به منظور ترویج گفتمان دینی از جمله فعالیت‌های فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: در این طرح، دانش‌آموزان بعد از گذران دوره‌های مربوطه در مدارس و سطح جامعه حضور می‌یابند و گفتمان‌های دینی را در راستای جهاد تبیین انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: تقویت تعاملات و همکاری‌های برنامه‌های فرهنگی بین تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان می‌تواند این نهاد را در تحقق ترویج ارزش‌های دینی بین مردم کمک کند و ما برای استفاده از ظرفیت‌های موجود آمادگی داریم.

 سمیه اسمعیلی هم در این دیدار گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک بین بنیاد و تبلیغات اسلامی استان می‌تواند محتوای این برنامه‌ها را پررنگ‌تر و کیفی‌تر کند که تحقق این مهم منجر به استقبال آحاد جامعه به‌ویژه نسل امروز خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به پیام‌آوران ایثار اشاره کرد و گفت: این عزیزان روایتگر حماسه‌ها و رشادت‌های شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس هستند که با حضور در برنامه‌های فرهنگی تبلیغات اسلامی می‌توانند آحاد جامعه را بیشتر با اهمیت و چرایی آن دوران آشنا کنند.

 در این نشست، پیرامون تقویت همکاری‌ها در اجرای برنامه‌های فرهنگی بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز