خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

مطلب منتشر شده درباره تعهد کادر فوریت‌های پزشکی قزوین ناشی از برداشت اشتباه بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۲۲۸

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: شاید تصور کسانی که این مطلب را منتشر کرده‌اند این است که دانشگاه برای اینکه حق بهره وری پرداخت نکرده و قانون را اجرا نکند از این افراد تعهد گرفته که اعتراضی نداشته باشند درحالی‌که قانون از سال 99 در حال اجرا است و تعداد زیادی از همکاران هم از آن بهره مند هستند، این تعهد نامه هم برای این بود که به لحاظ حقوقی ادعایی صورت نگیرد.

محمدحسن ارداقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین درباره مطلب منتشر شده در صفحه مجازی به اسم " عنوان پرستاری قزوین" مبنی بر "تعهد بده که خودت را از حق قانونی خودت محروم کنی" گفت: قانون طرح ارتقای بهره وری از دی 1399 برای کادر فوریت‌های پزشکی برقرار شده که استفاده از آن شرایطی دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: تعدادی از افراد از آن تاریخ از مزایای این قانون بهره مند شده‌اند، اما تعدادی هم با شرایط این قانون موافق نبوده و آن را به نفع خود نمی‌دانستند و بنابراین از استفاده از آن انصراف دادند و دانشگاه هم از این افراد انصراف نامه گرفته و این افراد به صورت کتبی تعهد داده‌اند که ادعایی نسبت به این قانون نداشته باشند.

وی درباره صفحه  منتشر کننده این مطلب گفت: به گفته مسئولان نظام پرستاری قزوین این صفحه صفحه رسمی نظام پرستاری قزوین نیست.

 اما ظاهرا به اسم این تشکل صنفی فعالیت می کند.

ارداقیان اضافه کرد: از همکاران عزیزمان در نظام پرستاری که مورد احترام ما هستند و همیشه از مسیر های قانونی مطالبات پرستاران را پیگیری می کنند می خواهم در خصوص فعالیت بعضی صفحات مجازی  با عنوان پرستاری شفاف سازی و اطلاع رسانی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز