خبرگزاری کار ایران

در نشست کارگروه پیشگیری از جرایم فضای مجازی استان قزوین مطرح شد؛

جرم در عفت عمومی، نشر اکاذیب و پخش آموزه‌های نادرست از جرایم مرتبط با رسانه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۹۶۴

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: اصحاب رسانه استان افرادی فرهیخته، دلسوز و دغدغه‌مند هستند و قطعا در زمینه پیشگیری از وقوع جرم در فضای مجازی همکاری خواهند داشت و اگر فضاها و دیدارها نزدیک‌تر باشد و موضوع تبیین شود حتما کمک خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد کشاورز در اولین نشست کارگروه پیشگیری از جرایم فضای مجازی که صبح امروز در سالن جلسات دادسرای قزوین برگزار شد، گفت: جرم در عفت عمومی، نشر اکاذیب و داده‌های ناصحیح، انتشار و پخش آموزه‌های نادرست از جرایمی هستند که با رسانه در ارتباط است.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: در برخی موارد نقش رقابت‌های سیاسی و جناحی جریان‌های داخل نظام نیز ممکن است به بروز جرم در فضای مجازی منجر شود که به آن توجه نمی‌شود، همچنین جنگ رسانه‌ای و مایوس سازی نیز از مواردی است که شاهد آن هستیم و در قالب‌های مختلف ظهور پیدا می‌کند.

وی عنوان کرد: لازم است نشست‌های تخصصی‌تری با حضور اصحاب رسانه برگزار شود و اصحاب رسانه با قوانین این حوزه آشنا شوند.

این مسئول بیان کرد: امیدواریم طرح حمایت از کاربرای فضای مجازی مجلس که قطعا به نفع مردم است به نتیجه برسد و وضعیت به گونه‌ای رقم بخورد که جلوی کسب و کار و آزادی مشروع مردم گرفته نشود و  شاید لازم باشد از افراد متخصص این حوزه نیز دعوت شود تا در این باره صحبت شود.

وی اظهار کرد: شایعه و سخن‌پراکنی از آسیب‌های فضای مجازی است و در این  فضا به سمت هلاک پیش می‌رویم و  اصحاب رسانه در راستای  تولید محتوا و پیشگیری از جرم فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز