خبرگزاری کار ایران

فعالیت 22 کتابخانه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۵۸۴

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت: این کانون دارای 16 کتابخانه ثابت، 5 کتابخانه سیار و یک کتابخانه پستی در سطح استان است و به علاقمندان ارائه خدمت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مژده اروجی در بازدید استاندار از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، گفت: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 60 خدمت مختلف برای گروه‌های سنی 4 تا 18 سال ارائه می‌شود.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ادامه داد: برای استمرار ارتباط با کودکان برای سنین پس از 18 سالگی نیز انجمن‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف ادبی، نمایش و انیمیشن در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به نحوه فعالیت کانون در زمان همه گیری کرونا بیان کرد: در این دوران برای ادامه فعالیت‌ها کلاس‌های آنلاین راه اندازی شد، امیدواریم در سال تحصیلی جدید نیز در صورت برگزاری حضوری کلاس‌ها امکان برقراری ارتباط با کودکان و دانش آموزان در فضای حضوری فراهم شود.

این مسئول اظهار کرد: طی سال‌های اخیر شاهد شکل گیری انجمن‌هایی مانند نمایش، خوشنویسی و قصه  گویی برای کودکان بودیم که در آنیده نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف متولی امور فرهنگی در آینده تحول بیشتری در فعالیت‌های کانون داشته باشیم، انتظار ما نیز تبدیل شدن شناسایی و رفع مشکلات کودکان به یکی از دغدغه‌های جدی است.

اروجی گفت: با استفاده از فرصت هفته کودک و نوجوان می‌توان به نیازهای کودکان توجه کرده و در راستای حل آن‌ها قدم برداشت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز