خبرگزاری کار ایران

از ابتدای شیوع کرونا تا کنون؛

بیش از 25 هزار نفر در قزوین تسهیلات کرونا دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۶۷۶

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲۰ هزار و ۳۰ فقره پرونده و برای اشتغال ۲۵ هزار و ۸۶۲ نفر تسهیلات کرونا پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان، رضا گروسی رضا گروسی گفت: میزان تسهیلات کرونایی پرداخت شده به مشاغل آسیب دیده در استان  ۲۰۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: البته میزان تسهیلات درخواستی این پرونده‌ها ۲۶۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده که بانک‌های عامل استان با پرداخت ۲۰۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون موافقت کرده و بخشی دیگر از متقاضیان نیز تاکنون موفق به دریافت این تسهیلات نشده‌اند.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان پرداختی تسهیلات کرونا به بانک ملی با 5 هزار و ۲۲۴ فقره پرونده تعلق دارد، افزود: بانک‌های ملت با 3 هزار و ۷۳۴ پرونده، تجارت با 3 هزار و ۵۹۷، سپه با 3 هزار و ۲۸۶ فقره و صادرات با یک‌هزار و ۹۹۷ فقره پرونده بیشترین میزان پرداختی‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

این مسئول عنوان کرد: کمترین میزان پرداخت تسهیلات بانکی نیز به موسسه اعتباری غیربانکی کوثر با ۵۳ پرونده، رفاه کارگران با ۷۸، پاسارگاد با ۱۰۷ و بانک پارسیان با ۱۶۰ پرونده تعلق دارد.

وی یادآور شد: میزان تسهیلات ابلاغی به استان قزوین در این رابطه ۳۵۵ میلیارد تومان بوده که تاکنون با همکاری بانک‌های عامل ۵۸ درصد این تسهیلات پرداخت شده است.

گروسی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی، تداوم وضعیت کرونایی و شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، از بانک‌های عامل به خصوص بانک‌های خصوصی استان انتظار همکاری بیشتری در ارائه پرداخت تسهیلات کرونا را داشته و پرونده‌های ارسالی را نیز سریع‌تر مورد بررسی و پرداخت خود قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز