خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

اقدامات دولت در بخش بهداشت و درمان استان قزوین امید آفرین است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۱۳۹

استاندار قزوین گفت: اقدامات دولت در بخش بهداشت و درمان امید آفرینی را به همراه داشته و نباید با مد نظر قرار دادن منافع سیاسی فعالیت‌ها و عملکرد دولت را زیر سوال برده و باعث تشویش اذهان عمومی شویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در مراسم افتتاح پایگاه‌های مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی استان قزوین که در بصورت ویدئو کنفرانس در استانداری برگزار شد، گفت: اقدامات مختلفی برای عزت کشور انجام می‌شود که باید قدردان همه آن‌ها باشیم و زیر سئوال بردن خدمات دولت خلاف امنیت ملی و بازی در زمین دشمن است.

استاندار قزوین ادامه داد: در جمهوری اسلامی ایران دولت‌ها در  راستای خدمت به مردم و انقلاب قدم برمی‌دارند و امروز علی‌رغم مشکلات و تحریم‌ها شاهد موفقیت‌ها و خدمات مختلف دولت هستیم و همین امر باعث تعجب دشمنان شده است.

وی ابراز کرد: اقدامات دولت در بخش بهداشت و درمان امید آفرینی را به همراه داشته و نباید با مد نظر قرار دادن منافع سیاسی فعالیت‌ها و عملکرد دولت را زیر سوال برده و باعث تشویش اذهان عمومی شویم.

جمالی پور در پایان گفت: از تمام مردم استان درخواست داریم روز انتخابات پای صندوق‌های رای حاضر شده و با مشارکت حداکثری انتخاباتی پرشور را رقم بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز