خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت شهرسازی شهرداری:

980 پروانه ساختمانی در شهرداری قزوین صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۳۴۸

معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: در ده ماهه سال جاری 980 فقره پروانه ساختمانی از سوی مناطق سه گانه شهرداری قزوین صادر شده است.

کیومرث فدایی فر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از قزوین اظهار کرد: صدور این تعداد  پروانه ساختمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل 32 درصد افزایش را نشان می دهد.

 سرپرست معاونت شهرسازی شهرداری تعداد پروانه های صادرشده در 10 ماهه سال 98 را 743 پروانه اعلام کرد .

فدایی فر درخصوص تعداد پروانه های صادره از سوی مناطق شهرداری قزوین در دی ماه سال جاری افزود : در این مدت نیز مناطق سه گانه شهرداری قزوین 87 پروانه ساختمانی را صادرکرده اند که بیش ترین پروانه با عدد 37 در منطقه سه و کم ترین پروانه باعدد 20 در منطقه یک است.

وی همچنین در خصوص متراژ پروانه های صادر شده در سال جاری بیان کرد: از مجموع 152 هزار و978 متراژ پروانه صادرشده 88 هزار و 23 متر مسکونی ،5 هزار و 525متر تجاری، 55 متر اداری و59 هزار و 375 متر سایر است.

این مسئول کل متراژ پروانه های صادره در دهه ماه سال 99 را 746 هزار و 394 متر اعلام کرد و گفت: از این رقم 454هزار و196متر مسکونی ، 17هزار و104 متر تجاری ، 2هزار و553متر و272هزار و540متر سایر است.

 سرپرست معاونت شهرسازی شهرداری با اشاره به تعداد پایان کارهای صادره در مناطق سه گانه شهرداری عنوان کرد: در دی ماه سال جاری 84 پایان کار نیز از سوی کارشناسان شهرسازی مناطق سه گانه شهرداری قزوین صادر شده است.

فدایی فر تصریح کرد: در این مدت 35 پایان کار در منطقه 3 ، 32 پایان کار در منطقه 2 و 17 پایان کار در منطقه 1 صادر شده است.

وی درخصوص تعداد پایان کارهای صادر شده در مدت 10 ماهه نخست سال جاری یادآور شد: در این مدت 719 پایان کار در مناطق سه  گانه شهرداری قزوین صادر شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 21 درصدی را نشان می دهد.

این مسئول به تفکیک تعداد پایان کارهای صادر شده در مناطق سه گانه شهرداری قزوین در دهه ماهه امسال  اشاره کرد و افزود: بیش ترین پایان کار در این مدت در شهرداری منطقه سه و با عدد 302بوده است و پساز این منطقه شهرداری منطقه دو با عدد 282 و شهرداری منطقه یک با عدد 135 در رتبه های بعدی قرار می گیرند.

سرپرست معاونت شهرسازی شهرداری تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد یک هزار و 229 دستور تهیه نقشه از سوی کارشناسان مناطق سه گانه شهرداری قزوین نیز صادر شده است که این عدد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 27 درصدی را نشان می دهد .

فدایی فر اعلام کرد: در این مدت 354 دستور تهیه نقشه در شهرداری منطقه یک ، 419دستور در منطقه دو و 456 دستور از سوی کارشناسان منطقه سه شهرداری قزوین صادر شده است.

وی در پایان تعداد دستور تهیه نقشه در دی ماه سال جاری را نیز115 دستور اعلام کرد و افزود: از این تعداد 47 دستور در منطقه سه، 36 دستور در منطقه یک و 32 دستور در منطقه دو صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز