خبرگزاری کار ایران

هجدهمین رویداد رقابت های استارتاپی در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۲۴۵

رویداد رقابت های استارتاپی با حضور بنیان گذاران استارتاپ ها، دانشجویان و علاقه مندان به کسب و کار با هدف شناسایی شرکت های خلاق، روز دوشنبه بیستم فروردین ماه در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد. دبیر ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک، جمعی از اساتید دانشکده های برق، کامپیوتر و مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران، برخی از مدیران فعال پژوهشی دانشگاه، دکتر مهدی مقیمی مدیر دفتر همکاری های علمی، صنعتی و فناوری دانشگاه علم و صنعت و دکتر علیرضا رضایی مدیر فن بازار البرز و عضو هیات علمی دانشگاه تهران از جمله شرکت کنندگان و سخنرانان در این رویداد بودند.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک در رویداد رقابت های استارتاپی گفت: این ستاد آمادگی دارد تا از کسب و کارهای آنلاین دارای سطح بلوغ فناوری 3 یا بالاتر و مبتنی بر هوش مصنوعی، حمایت های قابل توجه ای را انجام دهد. ایشان افزودند: دانشگاه ها نقش مهمی در رشد و توسعه کسب و کارهای استارتاپی دارند و باید فضای کارآفرینی دانشگاهی توسعه یابد.

دکتر محمدرضا کنگاوری دانشیار و عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران گفت:  شناسایی شرکت های خلاق نیازمند زیر ساخت های سخت افزاری است و ارزیابی های برخط نرم افزاری نیز لازمه یک بررسی هوشمند است. وی افزود: ظرفیت های نرم افزاری می توانند کمک کنند تا شرکت های خلاق با دقت بالاتری شناسایی شده و پیش شرط حمایت از کسب و کارهای استارتاپی خلاق، شناسایی اصولی آنها است.

گفتنی است این رویداد با حضور بیش از 300 نفر از علاقه مندان به کسب و کارهای استارتاپی، رونمایی از کتاب دانشنامه استارتاپی ایران و برگزاری افطاری استارتاپی به پایان رسید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز