خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک تجارت:

تی بی پلاس نیازهای مختلف اصناف را پوشش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۲۰۲

مدیرعامل بانک تجارت درباره محصول " تی بی پلاس " شرکت کارت اعتباری ایران کیش و بانک تجارت و نقشی که این موضوع در حوزه اصناف دارد گفت: تی بی پلاس مراحل مختلف تکوین یکسری از محصولات بوده است که امروز به تی بی پلاس ختم شده است.این محصول براساس نیازمندی ها، تمرکز در بازار و تجربه مشتریان طراحی شده است و سامانه مناسبی برای مشتریانمان به ویژه در حوزه اصناف است. تی بی پلاس اساسا جهت تمرکز قابل توجه بانک تجارت در سال ۱۴۰۲ روی بخش اصناف به عنوان ابزار بسیار موثر در بازار طراحی شده و امیدواری بسیاری به آن داریم.

به گزارش ایلنا، هادی اخلاقی  درپاسخ به این سوال که عملکرد هلدینگ تفتا طی مدت اخیر را چگونه ارزیابی می کند اظهار کرد : بانک تجارت طی دوسال گذشته تحولات زیادی را به ویژه در حوزه فناوری تجربه کرد، مجموعه تفتا به عنوان یک نهاد هماهنگ کننده بین همه اجزا و زیر مجموعه هایی که در این حوزه نقش آفرینی می کردند، دچار تحول جدی شده است. این تحول هم به واسطه تحول بازوهایی بوده که در اطراف هلدینگ وجود داشته است. مجموعه خدماتی که امروز شما میبیند در سال ۱۴۰۱ شروع و عرضه شده است و حاکی از حجم کار و گستره تجربه به کار گرفته شده و نیروهای کارامدی است که درشرکت های هلدینگ تفتا از وجودشان استفاده شده و توانستند منشا اثرات متعدد و متفاوتی باشند، در سال گذشته بانک توانست در برخی بخش ها خود را به عنوان پیشتاز مطرح کند و طبیعتا اگر این پیشتازی اتفاق افتاده به واسطه عقبه فنی و مدیران اجرایی و توانمندی بوده که در شرکت های هلدینگ تفتا حضور پیدا کردند و توانستند اسباب این دستاوردهای بزرگ را فراهم کنند.

وی درباره این که آیا شرکت های بیشتری قرار است به تفتا اضافه شوند گفت: بانک تجارت این موضوع را به عنوان یک ضرورت برای خودش تلقی می کند، اگر کسی مراجعه ای به ساختار بانک داشته باشد ملاحظه می کند برای تامین نیازمندی های مشتریان مختلف متولیان مختلفی وجود دارد متولیانی که در هلدینگ تفتا شکل گرفته اند و این چیزی نیست جز توجه به مشتریان.

اخلاقی افزود: برای پاسخگویی به نیازهای مردم نیاز به ابزار است ، این ابزارها امروز نمی تواند بدون تکیه به فناوری نو پاسخ داده شده و طراحی و تولید شود. بنابراین ما ناچاریم به موازات گسترش و تنوع بخشی که در حوزه های مختلف داریم در بخش پشتیبان خودمان این ظرفیت ها را ایجاد کنیم. توسعه این ظرفیت ها به عنوان اولویت اصلی این بانک است در برنامه و بودجه بانک هم این موضوع به وضوح مشهود است شما می توانید این انتظار را داشته باشید که هلدینگ گسترده تر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز