خبرگزاری کار ایران

ایران کیش در میان ۱۰۰ برند برتر

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۷۹۵

ایران کیش به عنوان ۱۰۰ برند برگزیده کشور در شاخص‌های کیفیت و محبوبیت برند انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مبلغی نماینده دوره یازدهم و رئیس فراکسیون محرومین مجلس با اشاره به اینکه تشویق و ترغیب صنعتگران بزرگ کشور بسیار نکته مهمی است، گفت: ۱۰۰ برند کنونی از میان ۶۰۰ برند مشهور کشور برگزیده شدند و قطعا  تشکیل جلسه و ترغیب آن ها می تواند اثرات مثبتی داشته باشد . ۵ شاخص دراین همایش سنجیده شده است و موضوعاتی مانند برندسازی، نوآوری، رضایتمندی مشتری، مسئولیت اجتماعی و کیفیت درانتخاب این ۱۰۰ برند مطرح بوده اند. شاخص هایی که قطعا شاخص های مهمی هستند وبا داوری که از سوی کمیته داوران انجام شده، برگزیده شدند. این ۱۰۰ برند کسانی بودند که دراین عرصه ها فعال ترین به شمار می آمدند.

وی گفت: یکی از نکات مشترکی که دراین ۱۰۰ برند برگزیده دیده می شود، این است که علاوه بر فعالیت اقتصادی در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز حضور فعالی داشتند و یکی از شاخص های انتخاب نیز همین بوده است .

مبلغی در گفتگو با ما افزود: کسانی که اشتغال ایجاد می کنند و دردی از مردم را به ویژه در حوزه اشتغال رفع می کنند، اقدام بسیار بزرگی در کشور انجام میدهند. چنین مدیران ارزشمندی که با احساس مسئولیت خدماتی به جامعه ارائه میدهند قابل تقدیر هستند و باید گرامی داشته شوند تا هم انگیزه ای برای خود این شرکت ها و هم الگویی برای سایر برندها باشند تا خدمت جدید ارائه شود.

مبلغی با اشاره به اینکه ۵ شاخص مربوطه، شاخص های خوب و مناسبی بودند اظهار کرد: امیدواریم در آینده نیز شاهد حضور شرکت های نمونه دراین گردهمایی ها باشیم .به ویژه که این شرکت ها در امر مسئولیت های اجتماعی پیشتازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز