خبرگزاری کار ایران

در نشست مشترک صورت گرفت:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری ‌مابین اداره کل میراث‌فرهنگی با صندوق بیمه اجتماعی روستاییان کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۷۹۹

تفاهم‌نامه همکاری مشترک ‌مابین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه وبویراحمد و صندوق بیمه اجتماعی روستاییان استان منعقد شد.

به‌گزارش ایلنا، تفاهم‌نامه همکاری مشترک ‌مابین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه وبویراحمد و صندوق بیمه اجتماعی روستاییان استان، روز دوشنبه ۲۶ آبان ماه ۹۹ با حضور مجید صفایی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد و عیسی کریمی مدیرکل  صندوق بیمه اجتماعی روستاییان استان به امضا رسید.

مجید صفایی در جلسه‌ با بیان اینکه بیمه یکی از مشکلات اساسی هنرمندان صنایع‌دستی در استان بوده است گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی در روستاها، مناطق عشایری و شهرهای کهگیلویه و بویراحمد، تحت پوشش خدمات بیمه‌ای قرار می‌گیرند.

او ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با اخذ معرفی‌نامه از ادارات و مراجعه به کارگزاری‌های صندوق برای دریافت عضویت و بهره‌مندی از مزایای بیمه شغلی اقدام کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: صنعتگران صنایع‌دستی شاغل در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر، دارندگان پروانه مشاغل خانگی در روستاها، دارندگان کارت شناسایی فعال و آن دسته از هنرمندانی که پروانه تولید نداشته و با داشتن کارت شناسایی به فعالیت و تولید هنری میپردازند مشمول این توافقنامه هستند.

کهگیلویه و بویراحمد دارای ۳۰هزار هنرمند صنایع‌دستی بوده که حدود ۱۶هزار نفر از آنها به صورت فعال در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی مشغول به فعالیت هستند.​

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز