خبرگزاری کار ایران

لحظه ترور رهبر حزب سوسیالیست ژاپن در «عکس‌های تکان دهنده»

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۳۴۸

برنامه «عکس‌های تکان دهنده» شبکه هیسپان تی وی در این قسمت، عکسی تاریخی از لحظه ترور «اینجیرو آسانوما» رهبر حزب سوسیالیست ژاپن در سال ۱۹۶۰ میلادی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش ایلنا، این برنامه که در هر قسمت به یکی از ماندگارترین و تاثیرگذارترین عکس‌های تاریخ می‌پردازد، در این قسمت به سراغ عکسی از لحظه حمله یک دانشجوی راست‌گرا به رهبر حزب سوسیالیست ژاپن که به مرگ وی ختم شد، رفته و موضوعاتی همچون حمله به سیاستمداران در جهان و استفاده از تصاویر خشونت‌بار در رسانه‌ها را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد. 

این عکس که توسط «یاسوشی یاگو»، عکاس خبرگزاری «ماینیچی شیمبون» ژاپن ثبت شده، به حدی تاثیرگذار بود که علاوه بر دریافت جایزه جهانی عکس فوتوژورنالیسم، توانست بعد از حدود یک سال جایزه معتبر «پولتزر» را نیز به خود اختصاص دهد که برای اولین بار این جایزه، به یک غیرآمریکایی اختصاص یافت. 

«عکس‎های تکان‎دهنده» کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی‌وی به تهیه‌کنندگی کیانوش الطافی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی‌وی زبانگردانی شده است و روزهای جمعه ساعت ۳:۱۵ به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن همان روز ساعات ۶:۱۵.۱۰:۱۵و۱۹:۱۵ و شنبه ساعت ۸:۴۵.۱۴:۱۵ و ۲۱:۴۵ روی آنتن هیسپان تی‌وی می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز