خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران فردا مشخص می‌شود/ رویکردی نو برای دور جدید فعالیت‌های انجمن

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۴۳۳

جلسه هیئت مدیره دومین دوره فعالیت انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران روز چهارشنبه ۲۱ آبان برگزار و سمت‌های اعضا مشخص می‌شود.

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران به خبرنگار ایلنا گفت: چهارشنبه این هفته (۲۱ آبان)، جلسه مشترکی با اعضای هیئت مدیره برای انتخاب رئیس و مشخص شدن سمت‌ها در دومین دوره فعالیت انجمن خواهیم داشت.

شاهین چگینی با اشاره به اینکه هفتاد درصد هیئت مدیره در این دوره تغییر کرده و نفرات جدیدی با رویکردهای متفاوت وارد هیئت مدیره انجمن شده‌اند، گفت: چیدمان هیئت مدیره در عملکرد آینده آن خیلی تاثیر خواهد داشت. بنابراین با توجه به تجربه آقای قطب‌الدین صادقی و کارهایی که آقای هادی حجازی‌فر توانایی انجام‌شان را دارند، پیش‌بینی می‌کنم بتوانیم متفاوت‌تر عمل کنیم. امیدوارم دوستان هیئت مدیره فرصت کافی داشته باشند تا بتوانیم آنطور که باید کارها را پیش ببریم.

روز هفتم آبان، مجمع عمومی فوق‌العاده و مجمع عمومی عادی انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران، در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار و مدیران تماشاخانه‌های خصوصی، اعضای جدید هیئت‌رئیسه مجمع‌ها را تعیین کردند.  

در این انتخابات قطب‌الدین صادقی، هادی حجازی‌فر و شاهین چگینی با به دست آوردن اکثریت آراء حاضران در جلسه، به مدت ۳ سال به‌عنوان اعضای دومین هیات‌مدیره انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران انتخاب شدند و حسین جزایری به مدت ۱ سال به‌عنوان بازرس انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز