خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در پی درگذشت کریم اکبری مبارکه

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۵۹۵

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در پی درگذشت کریم اکبری مبارکه هنرمند با سابقه سینما تئاتر و تلویزیون پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش ایلنا متن این پیام بدین شرح است:

زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست

هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود

صحنه پیوسته به جاست

خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

درگذشت ناباورانه هنرمند متعهد و اخلاق مدار زنده یاد کریم اکبری مبارکه موجبات تاسف و تألم خاطر را پدید آورد.

بی شک نقش آفرینی های جاودانه و ماندگار این چهره برجسته و توانمند عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر کشور علی الخصوص در آثار تاریخی و مذهبی در اذهان مخاطبان نقش خواهد بست.

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس افتخار دارد که از وجود و نظرات ارزشمند این هنرمند فقید در ادوار گذشته جشنواره‌های دفاع مقدس و مقاومت و شوراهای تخصصی ارزیابی آثار و داوری نمایش‌های ارزشی بهره برده و از نظرات ایشان به عنوان کارشناسی خبره و مسلط به امور استفاده نموده است.

این ضایعه اسفناک را به عموم جامعه فرهیخته هنرهای نمایشی کشور و بازماندگان آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای آن مرحوم علو درجات و مغفرت و صبر و شکیبایی برای خانواده محترمش آرزومندیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز