خبرگزاری کار ایران

بیانیه اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآنی در محکومیت هتاکی رئیس‌جمهور فرانسه به پیامبر

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۶۹۶

اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن عترت به نمایندگی از بخش اعظمی از جامعه قرآنی موسسات و تشکل‌ها و اساتید و مربیان و قرآن آموزان خود هتاکی‌های اخیر کشورهای غربی الخصوص سخنان گستاخانه رییس‌جمهور فرانسه را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن عترت به نمایندگی از بخش اعظمی از جامعه قرآنی موسسات و تشکل‌ها و اساتید و مربیان و قرآن آموزان خود هتاکی‌های اخیر کشورهای غربی الخصوص سخنان گستاخانه رییس‌جمهور فرانسه را محکوم می‌نماید و خواستار برخورد جدی و موثر با این اقدامات است.
متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (الصف: ۸)

اسلام ستیزی و هتاکی به مقدسات اسلامی را باید ویژگی بارز نظام سلطه و دولتمردان آن بر شمرد مواضع هتاکانه اخیر رییس جمهور نادان فرانسه در اهانت به مقدسات اسلامی و ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام از این جمله است که فضای منفوری را ایجاد و قلوب مسلمانان بلکه همه پیروان راستین ادیان الهی و آزادگان جهان را به درد آورد.

زبان‌های دشنام‌دهنده و قلم‌های هتاک که در این کشورها بارها مشاهده و تکرار شده است اگرچه عواطف و احساسات همه مسلمانان بلکه همه موحدین را جریحه‌دار و آزرده ساخت اما حکایت از سقوط مدعیان تمدن و انسانیت دارد.

اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن عترت به نمایندگی از بخش اعظمی از جامعه قرآنی موسسات و تشکل‌ها و اساتید و مربیان و قرآن آموزان خود هتاکی‌های اخیر کشورهای غربی الخصوص سخنان گستاخانه رییس جمهور نادان و متکبر فرانسه را محکوم می‌نماید و خواستار برخورد جدی و موثر با این اقدامات است.

اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت ضمن درخواست از مسئولین محترم دولت جمهوری اسلامی به‌ویژه وزیر محترم خارجه برای برخورد مناسب و قاطع دیپلماتیک با دولت فرانسه خواستار ممانعت از ورود کالاهای فرانسوی است و اعلام می‌دارد جامعه قرآنی کشور نیز به خیل عظیم تحریم کنندگان کالاهای فرانسوی پیوسته و تا این مواضع هتاکانه ادامه دارد و رییس جمهور گستاخ فرانسه عذرخواهی نکند ادامه خواهد داشت.

اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت همچنین از همه موسسات و تشکل‌های قرآنی و عمومی فعالان این عرصه نورانی بلکه همه علاقمندان به ساحت قدسی پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله وسلم دعوت می‌کند تا در آستانه هفته وحدت و میلاد حضرت رسول صلوات الله علیه و آله با ترند سازی واژه لبیک یا رسول الله در فضای مجازی باردیگر اعتراض خود را اعلام و وفاداری و عشق خود را به ساحت قدسی رسول اعظم به رخ جهانیان برسانند.
اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز