خبرگزاری کار ایران

سازندگان سریال سلمان فارسی، درگذشت محمود فلاح را تسلیت گفتند/ دست نوشته میرباقری در سوگ تهیه کننده مختارنامه+تصویر

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۷۳۷

سازندگان سریال سلمان فارسی و داود میرباقری در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت محمود فلاح را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، سازندگان سریال سلمان فارسی در آخرین روزهای فیلمبرداری در شهرک سینمایی نور، خبر تلخی شنیدند. درگذشت محمود فلاح که تعداد زیادی از عوامل سریال سلمان فارسی با وی همکاری کرده بودند، کام‌شان را در تلخ کرد. 

در پی درگذشت محمود فلاح، حسین طاهری، تهیه کننده سریال سلمان فارسی به نمایندگی از پروژه، فقدان این چهره ماندگار صداوسیما را تسلیت گفت. وی نوشت: «محمود فلاح در سازمان صداوسیما، مردی وارسته، صبور، با ادب و با عزت نفس والا بود. هرگز ناله‌ای نداشت و در هر شرایطی دستگیر همکاران بود. هرگز برای تلاش فراوانی که برای همراهی انقلاب داشت، منت نگذاشت. در طول دفاع مقدس، تمام قد و دلسوزانه پشتیبان نیازهای فیلمسازی جنگ بود. در آخرین دیدار که حدود یک ماه پیش خدمت ایشان رسیدیم. غبطه خوردیم از اینکه علیرغم سختی بیماری، جز آرامش و لبخند و مرور مفرح خاطرات و شکرگزاری، جلوه دیگری از او ندیدیم. روحش شاد.» 

داوود میرباقری، کارگردان سریال سلمان فارسی نیز به واسطه ده سال همکاری با محمود فلاح در سریال مختارنامه، در میانه فیلمبرداری سریال سلمان فارسی و از شهرک سینمایی نور، یادداشتی را به شرح زیر برای محمود فلاح نوشت: 

«انالله و انا الیه راجعون. دست تقدیر باز هم یکی دیگر از همراهان و همکاران دلسوخته‌مان را از ما گرفت. شادروان محمود فلاح در طول یک دهه تلاش مستمر و خالصانه در کنار اینجانب به خلق اثر سخت و طاقت فرسای مختارنامه، همت گماشت. باشد که خداوند سبحان او را در زمره نیکان خویش قرار داده و آرامش ابدی را به او ببخشاید.» 

سازندگان سریال سلمان فارسی، درگذشت  محمود فلاح را تسلیت گفتند/ دست نوشته میرباقری در سوگ تهیه کننده مختارنامه+تصویر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز