خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهم‌نامه جهت ارائه خدمات ویژه بانکی برای سفر

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۷۷۶

تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی مابین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام و بانک ملت استان منعقد شد.

به گزارش ایلنا، طی جلسه‌ای با حضور عبدالمالک شنبه‌زاده (مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام) و سیروس اسکندری (مدیرعامل بانک ملت استان) تفاهم‌نامه همکاری مشترک در راستای ارتقای سطح همکاری‌های متقابل منعقد شد.

شنبه‌زاده در این باره گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه سطح همکاری‌های طرفین از طریق ارائه خدمات ویژه بانکی و طرح تسهیلات گردشگری با رویکرد سفر مسئولانه و ایجاد نشاط اجتماعی و با هدف حمایت و توسعه زیرساخت ها و تأسیسات گردشگری ارتقا خواهد یافت.

او افزود: از مفاد این تفاهم‌نامه همکاری و اختیارات بانک ملت در راستای اعطای تسهیلات به گردشگران داخلی در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک با سفرکارت ملت در قالب عقد مرابحه با مدت استفاده ۱۵۰ روز، مدت بازپرداخت ۱۸ ماه، یک ماه تنفس و نرخ سود چهار درصد و تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال برای هر فرد، به متقاضیان ارائه خواهد شد که قابل استفاده برای انواع تور و سفرهای داخلی و سفرهای زیارتی خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام تصریح کرد: تهیه و تدوین و ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی مربوط به انجام سفر پاک و بدون خطر در دوران شیوع ویروس کرونا، تشویق و ترغیب واحدهای تابعه به منظور افتتاح حساب و متمرکز کردن بخش عمده‌ای از فعالیت‌های مالی خود نزد بانک ملت و ... ازجمله مفاد مهم این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز