خبرگزاری کار ایران

اعلام لینک اتصال به همایش مجازی «هنر و بیما‌ری‌های فراگیر؛ هنر / کرونا»

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۹۶۶

همایش «هنر و بیماری‌های فراگیر؛ هنر کرونا» به دلیل منع برگزاری تجمعات در دوران کرونا، بدون حضور مخاطبان برگزار و از طریق وبینار به صورت زنده پخش خواهد شد.

به گزارش ایلنا، همایش «هنر و بیماری‌های فراگیر؛ هنر کرونا» به دلیل منع برگزاری تجمعات در دوران کرونا، بدون حضور مخاطبان برگزار و از طریق وبینار در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ 29 و 30 مهرماه سال جاری و از ساعت 15 الی 19 پخش خواهد شد.

در نشست اول این همایش نعمت‌الله فاضلی دربارة «کرونا و بازاندیشی در گفتمان میراث فرهنگی و هنری»، رضا افهمی دربارة «نقش پژوهش در آگاهی‌بخشی جمعی از طریق هنر؛ مطالعة موردی: کووید 19» و شهاب پازوکی دربارة «پرفورمنس‌های زندة فرهنگی در مواجهه با ویروس جدید کرونای 2019» به ارائه مقاله خواهند پرداخت.

همچنین در نشست دوم این همایش بهمن نامورمطلق و پریسا علیخانی دربارة «کرونا و گذار از ابرقهرمان خیالی به قهرمانان واقعی؛ مطالعة ترامتنی پاره‌ای از آیکون‌های دیداری»، مهدی محمدزاده و مائده حسینی‌کومله دربارة «پیوست و گسست در تبلیغات پساکرونا» و عاطفه برومندان دربارة «تبیین کارکرد نوین موسیقی در دوران کرونا با بهره‌گیری از هوش مصنوعی» سخنرانی خواهند کرد.

در نشست پایانی روز اول همایش، میزگردی با عنوان «کرونا، فضای مجازی و آموزش هنر» با حضور مهدی مکی‌نژاد، سیدعلیرضا گلپایگانی، یوسف خجیر و رضا افهمی برگزار خواهد شد.

 علاقه‌مندان و مخاطبان هنری می‌توانند به منظور آگاهی از برنامة کامل سخنرانی‌ها و نشست‌های این همایش به آدرس‌های اینترنتی art.corona.honar.ac.ir و aria.honar.ac.ir مراجعه نموده و جهت پیوستن به این همایش مجازی از طریق آدرس‌ اینستاگرامی artacademy_ir و لینک وبینار زیر اقدام نمایند.

http://webinaronline.ir/Default.aspx?PageName=JoinMeeting&Action=Autologon&&Gid=dbf5ba31-11e5-4f06-8b18-b73b6342b051

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز