خبرگزاری کار ایران

هیئت ارزیابی متون بخش صحنه‌ای جشنواره «سردار آسمانی» معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۳۶۴

مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، اعضای هیئت ارزیابی متون بخش صحنه‌ای دومین جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی» را معرفی و منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، حمید نیلی طی احکامی جداگانه مهدی نصیری، شهرام احمدزاده و مازیار رشیدصالحی را به‌عنوان اعضای هیئت ارزیابی متون دومین جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی» منصوب کرد.

مهدی نصیری؛ دکترای ادبیات نمایشی از آکادمی ملی علوم ارمنستان، منتقد، مدرس، نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان تئاتر، عضو کانون جهانی منتقدان تئاتر IATC و رئیس کانون ملی منتقدان تئاتر ایران است. نگارش بیش از چهارده نمایش‌نامه و شانزده عنوان کتاب در زمینه تئاتر و همچنین کارگردانی پنج اجرا از جمله سوابق وی به‌شمار می‌رود.

شهرام احمدزاده کارشناس ارشد ادبیات نمایشی، نمایش‌نامه‌نویس و پژوهشگر است و تالیف بیش از هفتاد نمایش‌نامه، مدیریت بخش‌های مختلف چندین جشنواره و داوری در چند جشنواره ملی، استانی و منطقه‌ای را در کارنامه هنری خود دارد.

مازیار رشیدصالحی دارای مدرک فوق لیسانس کارگردانی تئاتر است. وی بازیگر، کارگردان و مدرس هنرهای نمایشی است که از سال ٧٩ فعالیت نمایشی خود را آغاز کرده‌است. بازی در نمایش‌های «خانمچه و مهتابی»، «سوفیای من»، «چهار صندوق» و کارگردانی نمایش‌های «خشم و هیاهو»، «فرار بزرگ» و «پروانه بر ناقوس» از جمله سوابق کاری وی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز