خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه خانه موسیقی و توییت همایون شجریان برای زمان و مکان خاکسپاری استاد شجریان

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۷۳۱

خانه موسیقی درباره زمان اقامه نماز زنده‌یاد شجریان در بهشت زهرا اطلایه‌ای صادر کرد. همایون شجریان نیز در اینباره توضیحاتی داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اطلاعیه مراسم اقامه نماز و خاکسپاری پیکر استاد شجریان توسط خانه موسیقی منتشر شد. همایون شجریان نیز در اینباره متنی را توییت کرده است.

خانه موسیقی بی آنکه زمان اقامه نماز اعلام  کند نوشته است:

ضمن عرض تسلیت برای درگذشت هنرمند فرهیخته و استاد آواز ایران محمدرضا شجریان به نقل از فرزند ایشان همایون شجریان به اطلاع علاقمندان و دوستداران استاد می‌رساند:

بنا به وصیت استاد پیکر ایشان روز جمعه 18 مهرماه 99 پس از اقامه‌ی نماز در بهشت زهرا به مشهد مقدس و سپس شهر توس منتقل می‌شود و مراسم تشییع و تدفین در کنارمقبره‌‌ی فردوسی بزرگ به خاک سپرده می‌شود.

لازم به توضیح است به علت جلوگیری از ازدحام و خطر شیوع ویروس کرونا ساعت مراسم فوق اعلام نشده است.

همایون شجریان نیز اینگونه توییت کرده است؛

سپاسگزاریم از همه شما مردم قدر شناس و بینظیر، برای همه چیز...

شما خود صاحب عزا هستید و ما هر آنچه از دستمان برآید برای هزاردستان مان و این عشق بزرگ خواهیم کرد. نه فقط امروز که سخت ترینِ روزهاست، بلکه در فرصتها و بزنگاه های بهتر و مناسب تر.

برنامه ریخته شده برای پدر این چنین است که سحر گاهان فردا پس از خوانده شدن نماز بر پیکرشان، از بهشت زهرا به زادگاهشان در مشهد عزیمت داده می شوند تا در آنجا مراسم تشیع انجام پذیرد و ایشان در آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی به خاک دوست سپرده شوند.

امیدواریم که در این ایام پر خطر یکایکتان در سلامت مطلق باشید.

۱۷ مهر ماه ۱۳۹۹

همایون شجریان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز