خبرگزاری کار ایران

شرکت‌کنندگان در انتخابات خانه موسیقی برای تمدید کارت خود فرصت دارند

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۹۸۱

اعضای خانه موسیقی جهت شرکت در انتخابات در روز برگزاری مجمع نیز می‌توانند کارت عضویت خود را تمدید کنند.

به گزارش ایلنا، طبق آیین‌نامه انتخابات مجمع عمومی خانه موسیقی و کانون‌های تخصصی (ماده ۸) اشخاصی که فاقد کارت عضویت معتبر باشند، تحت هیچ عنوان حق نامزدی و یا شرکت در انتخابات و حضور در مجمع عمومی را ندارند.

جهت تسهیل شرکت اعضا در مجامع عمومی و انتخابات کانون‌ها، آن دسته از اعضایی که تاکنون حق عضویت سالانه خود را پرداخت نکرده‌اند تا روز برگزاری مجمع عمومی کانون‌های مربوطه نیز می‌توانند کارت عضویت خود را تمدید و در انتخابات شرکت نمایند.

لازم به توضیح است، اعضایی که قصد نامزدی در انتخابات هیات مدیره کانون‌های تخصصی را دارند باید حداقل یک هفته قبل از برگزاری مجمع، نامزدی خود در انتخابات را به هیات مدیره کانون اعلام کرده و کارت عضویت خود را تمدید نمایند.

همچنین افرادی که به هر دلیلی نمی‌توانند در تاریخ اعلام شده در مجمع عمومی حاضر شوند و قصد تفویض حق رای به دیگری را دارند باید تا هفتاد و دو ساعت قبل از برگزاری مجمع عمومی نسبت به تمدید عضویت و ارائه وکالتنامه اقدام کنند.

اعضای خانه موسیقی می‌توانند با مطالعه دقیق آئین نامه انتخابات و همچنین جدول تاریخ برگزاری انتخابات کانون‌های ده‌گانه و نیز جدول مربوط به مهلت اعلام کاندیداتوری در خانه موسیقی در انتخابات این دوره شرکت نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز