خبرگزاری کار ایران

رونمایی از 40 اینفوگرافیِ چهارزبانه دفاع مقدسی

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۳۰۳

۴۰ اینفوگرافیک با موضوع دفاع مقدس و مقاومت به زبان‌های عربی، انگلیسی، اردو و روسی در نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت (اقتدار چهل) امروز در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور سردار علی فضلی رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز رسانه‌ای نمایشگاه ملی اقتدار چهل، این اینفوگرافیک‌ها شامل عملیات ها، شهدای شاخص و وقایع مهم دوران دفاع مقدس است که به مناسبت چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس توسط مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، تهیه و تولید شده است.

همزما با این برنامه سردار علی فضلی از فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در ارتباط تصویری زنده با جوانان و دانشجویان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا در رابطه با مباحث دفاع مقدس گفتگو می‌کند و به سوالات ایشان پاسخ می‌دهد.

نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «اقتدار۴۰» و با شعار محوری «ما قوی هستیم» به مناسبت چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس، از ۲ تا ۱۱ مهر از ساعت ۹ تا ۱۷ در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات و اخبار بیشتر درباره این نمایشگاه می‌تواند به تارنمای eghtedar40. ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز