خبرگزاری کار ایران

«فیل کوچولو» به شبکه پویا می‌رود

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۰۴۲

انیمیشن « فیل کوچولو» به کارگردانی محسن نظرپور در ۲۶ قسمت ۷ دقیقه‌ای و با تکنیک کات اوت برای گروه سنی خردسال در مرکز پویانمایی صبا تولید و هر روز ساعت ۱۲:۳۰ از شبکه پویا پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجموعه "فیل کوچولو" که به قلم مهناز یزدانی به رشته تحریر درآمده درباره فیل کوچولو و دوستانش، خرسی، سنجاب، موشی، قناری و...  است که در جنگلی سرسبز و شاداب زندگی می‌کنند. آنها در هر داستان به کمک هم اتفاقات تازهای را تجربه می‌کنند و چیزهای جدیدی یاد می‌گیرند.

به گفته کارگردان این مجموعه، مخاطبان اصلی این انیمیشن یعنی کودکان و به ویژه خردسالان با دیدن هر داستان مجموعه می‌توانند با یکی از مهارتهای زندگی و یا یک مفهوم اخلاقی سودمند آشنا شوند. همچنین پیام اصلی مورد نظر ما در این سری داستان‌ها آموختن شیوه صحیح دوستی و برقراری ارتباط با دیگران برای قشر کودک و خردسال است.

در این مجموعه، شخصیت منفی به معنای واقعی وجود ندارد تمام شخصیت‌ها خوب و مهربان هستند و از آنجا که این انیمیشن برای گروه سنی خردسالان تهیه و تولید شده سعی می‌شود به هدف اصلی خود یعنی آموزش دادن به ساده‌ترین شکل ممکن آن هم با به‌کارگیری شخصیت‌های مثبت و در نتیجه ارائه تصویری روشن و امیدوارانه از زندگی توجه ویژه نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز