خبرگزاری کار ایران

«آهنجش» تا 14 مهرماه تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۵۶۰

نمایشگاه سه نسل نقاشان معاصر ایران که ۲۸ شهریورماه با همکاری 2 گالری طراحی هنر و ژاله در گالری طراحی هنر گشایش یافته بود، تا 14مهرماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به علت استقبال قابل توجه هنرمندان و علاقمندان هنر نقاشی از نمایشگاه «آهنجش»، بازدید از این نمایشگاه تا 14مهرماه تمدید شد.

در این نمایشگاه که حاصل همکاری 2 گالری ژاله و طراحی هنر است، آثار منتخب 31 هنرمند از سه نسل نقاشان معاصر ایران با موضوع طبیعت و انتزاع، در قالب 61 اثر جمع‌آوری و در معرض بازدید قرار گرفته است.

«آهنجش» تا 14 مهرماه تمدید شد

در نمایشگاه «آهنجش»، آثاری از فرح ابوالقاسم، غزاله اخوان، مرتضی اشتیاقی، ابراهیم اکبری گرز، آرنو اوهانیان، علیرضا آدم بکان، شیرین آزادی، محمدجعفر پاک روان، علی تقوا بلسی، محمدابراهیم جعفری، ولی جوادی آذر، رضا حسینی، حسین خوشرفتار، مصطفی دشتی، علی ذاکری، محمد رحیمی، مینا سبزی، همایون سلیمی، جلال شباهنگی، حبیب الله صادقی، مهدی علایی‌نژاد، یعقوب عمامه پیچ حسین کاظمی، عباس کیارستمی، علی گلستانه، ابراهیم گنجیان، وحید محمدی، عباس مختار، محمدعلی مشرفی، مریم میرزایی کجوری، منوچهر نیازی به نمایش درآمده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا  14 مهرماه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ به نشانی: ولی‌عصر نرسیده به زعفرانیه پلاک ۲۸۸۰، گالری «طراحی هنر» مراجعه کنند. این گالری روزهای چهارشنبه تعطیل است.

نمایشگاه «آهنجش» با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، حفظ و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌گردد. بازدید کنندگان محترم ملزم به استفاده از ماسک و رعایت فاصله ایمن در محیط نمایشگاه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز