خبرگزاری کار ایران

آغاز مرحله دوم ثبت‌نام صدور هنر کارت ویژه مشمولین بیمه تأمین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۲۳۹

ثبت‌نام مرحله دوم صدور هنرکارت ویژه اعضایی که از سوی صندوق به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شده‌اند؛ از امروز 29 شهریورماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا،‌ ثبت‌نام مرحله دوم صدور هنر کارت ویژه اعضایی که از سوی صندوق به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شده اند؛ از امروز 29 شهریورماه آغاز می‌شود.

با توجه به ضرورت یکپارچگی ارائه خدمات از بستر واحد به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور و تصمیات اتخاذ شده در خصوص صدور هنرکارت؛ در مرحله دوم ثبت‌نام، مشمولین بیمه تأمین اجتماعی عضو صندوق اعتباری هنر می‌توانند از امروز 29 شهریورماه از طریق سایت «هنر کارت» به نشانی http://honar.cards/Home/signup  به مدت ۱۰ روز نسبت به ثبت‌نام و بهره‌مندی از خدمات هنر کارت اقدام نمایند.

از تمامی کاربران درخواست می‌شود هنگام تکمیل اطلاعات ثبت‌نام دقت لازم را به عمل آورده و کلیه عناوین فرم ثبت‌نام شامل اطلاعات فردی (نام و نام خانوادگی، کدملی)، اطلاعات تماس (شماره همراه؛ آدرس و کدپستی) و عکس پرسنلی را با دقت تکمیل و بارگذاری نمایند.

 عدم تکمیل فرم ثبت‌نام یا درج اطلاعات ناقص به منزله نهایی نشدن اطلاعات ثبتی متقاضیان است.

اطلاع‌رسانی در خصوص زمان ثبت‌نام دیگر اعضای صندوق اعتباری هنر متعاقباً از طریق کانال‌های ارتباطی صندوق اعتباری هنر اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز