خبرگزاری کار ایران

فراخوان جایزه ادبی «داستان زنان»

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۳۱۰

فراخوان جایزه ادبی «داستان زنان» از سوی نشر حکمت کلمه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فراخوان جایزه ادبی «داستان زنان» در دو بخش داستان (اصلی) و روایت (فرعی) از سوی نشر حکمت کلمه منتشر شد.

این جایزه در نظر دارد تا به نقش و حضور زنان در جامعه و روایت‌های ناگفته‌شان بپردازد و علاقه‌مندان می‌توانند فارغ از جنسیت، در آن شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در بخش داستان با محوریت «سیمای زن در جامعه» می‌توانند آثار خود را در حداقل ۲ هزار کلمه و حداکثر ۵ هزار کلمه با فونت BNAZANIN و اندازه قلم ۱۴ همراه با مشخصات (نام و نام‌خانوادگی، شماره تماس و نشانی کامل) در برگه‌ای جداگانه ارسال کنند.

در بخش روایت با محوریت «روایت‌های ناگفته از زنان»، فقط متن در کپشن اینستاگرام باید بیاید و ابتدای آن هشتگ #از_زنان_بنویسیم آورده شود.

مهلت ارسال آثار تا ۳۰ مهر ۹۹ است و شرکت‌کنندگان در بخش داستان می‌بایست آثار خود را به ایمیل نشر حکمت کلمه به نشانی Hekmat.kalame@gmail.com و روایت‌ها نیز به صفحه حکمت کلمه در اینستاگرام در قسمت پیام‌ها ارسال شوند.

پانزده داستان برگزیده نهایی از سوی نشر حکمت کلمه در یک کتاب منتشر می‌شود و سی روایت اینستاگرامی هم به صورت کتابچه اینترنتی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز