خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پوستر «بچه زرنگ» با حضور وزیر آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۲۸۱

پوستر انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» با حضور محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در استودیو هنرپویا رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش به همراه فاضل نظری، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در استدیو هنرپویا از پوستر انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» که با سرمایه‌گذاری مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنرپویا در حال تولید است رونمایی کردند.

وزیر آموزش و پرورش در کنار رونمایی از پوستر «بچه زرنگ» از استدیو هنرپویا بازدید کرد و از  روند تولید این انیمیشن سینمایی و سریال مطلع شد.

در خلاصه داستان انیمیشن سینمایی «بچه ‌زرنگ» آمده است: «محسن پسربچه‌ای است که عاشق ابرقهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هرکس و هر چیزی کمک کند. اما در یک اتفاق نادر، محسن با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است. محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان هم کمک کرده و او را به زادگاهش بازگرداند، اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است ... .»

«بچه ‌زرنگ» که اولین انیمیشن سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، توسط مجموعه «هنرپویا» در دست ساخت است، مجموعه‌ای که تا امروز تجربه ساخت و عرضه موفق فیلم‌های سینمایی «شاهزاده روم» و «فیلشاه» را به عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینمای ایران، در کارنامه خود دارد.

انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان با سرمایه‌گذاری مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت هنر پویا تولید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز