خبرگزاری کار ایران

مدیر کل استان تهران

اولین امور اجرایی به جامعه حرفه‌ای واحدهای پذیرایی میان راهی واگذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۳۵۵

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: در آغاز مراحل واگذاری امور اجرایی و تصدی قابل واگذاری، جامعه حرفه ای واحد های پذیرایی میان راهی و مجتمع های گردشگری استان تهران پرچم دار شد.

به گزارش ایلنا، پرهام جانفشان (مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران) گفت: در اجرای مفاد ماده ۹۸ قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در راستای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی امور اجرایی و تصدی قابل واگذاری به جامعه حرفه ای واحد های پذیرایی میان راهی و مجتمع های گردشگری استان تهران سپرده می شود.

او ادامه داد: اموری نظیر تشکیل و تکمیل پرونده ساخت، بررسی و تایید بدوی نقشه ها، نظارت مستمر بر اجرای مراحل ساخت، تشکیل و تکمیل پرونده های صدور پروانه بهره برداری، امور مرتبط با تمدید پروانه ها و بازدید و بازرسی ها به تشکل حرفه ای واحد های پذیرایی میان راهی و مجتمع های گردشگری استان تهران واگذار می شود.

جانفشان عنوان کرد: دستور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر واگذاری امور تصدی گری به بخش خصوصی است و استان تهران با دارا بودن بیشترین تاسیسات گردشگری در استان تهران به عنوان استان پیشرو در تسهیل فرآیندهای اداری در توسعه زیر ساخت های گردشگری طبق قانون اقدام به واگذاری امور اجرایی به تشکل های حرفه ای می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز