خبرگزاری کار ایران

‎روایت تصویری افشین هاشمی از صدای علیرضا قربانی

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۵۳۷

‎افشین هاشمی کارگردان سینما و تئاتر، قطعه‌ «نازنی‌نِی» با صدای علیرضا قربانی را به تصویر می‌کشد

به گزارش ایلنا، ‎افشین هاشمی (کارگردان سینما و تئاتر)، قطعه‌ «نازنی‌نِی» با صدای علیرضا قربانی را به تصویر می‌کشد.

‎علیرضا قربانی به تازگی یکی‌دیگر از قطعات پروژه بین‌المللی «صداها و پل‌ها» ساخته‌ احسان مطوری آهنگساز ایرانی ساکن آمریکا را به نام «نازنی‌نِی» خوانده است. نخستین همکاری آن‌ها با نام السوئنو (El Sueño) شنوندگان بسیاری را جلب کرد و دو جایزه‌ بین‌المللی را به ارمغان آورد. 

‎‌«نازنی‌نِی» (به زبان کشمیری نازنین من) تازه‌ترین قطعه‌ احسان مطوری است که با صدای علیرضا قربانی و قیصر نیظامی (خواننده‌ معروف کشمیری ) اجرا شده است و افشین هاشمی کارگردان سینما و تئاتر نمآهنگ آن را می‌سازد. 

‎او در ساخت این نماهنگ از بعضی نشانه‌های اجرایی ایران و هند و همچنین مدرن بهره جسته است.

‎اشعار «نازنی‌نِی» سروده فریدون مشیری‌ و ابراهیم مسکین (شاعر کشمیری) است و یکی از اعضای گروه سیلک رود، در کنار نوازندگانی از کشورهای ‌فلسطین و ایران این قطعه را نواخته‌اند. 

‎همچنین صدف منشی (استاد زبان‌شناسی دانشگاه UNT تگزاس آمریکا) به عنوان مشاور ادبی، این پروژه را همراهی می‌کند.

‎نماهنگ «نازنی‌نِی» به کارگردانی افشین هاشمی، آهنگسازی احسان مطوری و با صدای علیرضا قربانی و قیصر نیظامی به زودی به علاقمندان موسیقی عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز