خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پوستر نمایش آنلاین «نغمه شبانه»

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۷۴۷

پوستر نمایش تجربی و آنلاین «نغمه شبانه» با طراحی آروین فولادی‌فر در آستانه این اجرا رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، پوستر نمایش تجربی و آنلاین «نغمه شبانه» با طراحی آروین فولادی‌فر در آستانه این اجرا رونمایی شد.

آروین فولادی‌فر، تصویرساز، گرافیست و کارتونیست که دانش آموخته تصویرسازی دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد بوده، از سال ۲۰۱۳ با کارگردان و طراح این اثر تجربی و آنلاین همکاری خود را آغاز کرده است.

وی در خصوص این روند همکاری با تاکید بر ذهن مینیمالیست طراح و کارگردان این اثر چنین گفت: «در نظرمان طراحی ساده، مفهومی و در عین حال مختصر بود که ورای فرم مفهومی را نیز در نظر داشته باشد.»

وی در ادامه تاکید کرد: «تصویرسازی‌ها و آثار گرافیکی ناییو و خام با جنس تجربی و فقیر-فقیر در تفسیر گروتفسکی از تأتر- هماهنگی خوبی دارد. بر این اساس، ژانر ساده و شکل‌های وکتور (بُرداری) شیوه طراحی من با ذهنیت کارگردان همخوانی دارد.»

وی در پایان در خصوص شیوه طراحی پوستر این اثر چنین عنوان کرد: «ایده‌ی این پوستر ساده بود و بعد ساده‌تر و باز هم ساده‌تر شد. دو قاب مثل پنجره یا تلویزیون، دو زن، دو شکل ساده در سایه، بالا و پایین، افتراق و فاصله ایده‌های اصلی این طرح بوده‌اند، لوگوتایپ این اثر نیز مشابه تایپوگرافی نشان روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها طراحی شد که با رنگ آبی مزین شد، همچنین رنگ‌بندی کلی این اثر سعی داشت چاپ‌های هافتون و کاغذ نشریات را بازتداعی کند.»

بازیگران این اثر (در بخش ایران) سروناز نانکلی، (و در بخش آمریکا) مرلیکس ونتورا خواهند بود و از دیگر عوامل می‌تواند به زهره رحمانی (طراح لباس)، استودیو پارکینگ - صادق حسین (ضبط صدا) و سارا حدادی (مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای)، ساخت تیزر you studio اشاره کرد.

نمایش آنلاین «نغمه شبانه» به نویسندگی مهسا طالبی با کارگردانی مشترک دنیز خاطری و ربکا میلر، محصول مشترک ایران و آمریکا یکشنبه ۱۵ تیر ماه مصادف با ۵ جولای ساعت ۱۰ شب به وقت تهران و ۱۴ به وقت نیویورک در کانال یوتیوب Evening Melody-An Experiment اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز