خبرگزاری کار ایران

سفر حسن کچل به قصه‌های شیرین ایرانی در بازار کتاب

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۹۱۲

مجموعه کتاب‌های سفر حسن کچل به قصه‌های شیرین ایرانی در قالب ۶ جلد توسط نشر ذکر چاپ و روانه بازار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سفر حسن کچل به قصه‌های شیرین ایرانی در قالب مجموعه‌ای ۶ جلدی به قلم مژگان شیخی نوشته شده و روایت‌های مختلفی از حسن کچل و ماجراهایی که برای او در قصه‌های نام آشنای ایرانی مانند چوپان دروغگو، کدو قلقله زن، بزبز قندی، قبای سنگی، کله کدویی و ماه پیشونی می‌افتد را نقل می‌کند. روایت‌های این کتاب با تصویگری سمیه علیپور همراه است.

این مجموعه که داستان‌های کودکانه را دربرمی‌گیرد زیر نظر گروه برنامه‌ریزی آموزش‌های پیش دبستانی موسسه و نشر و تحقیقات ذکر چاپ و روانه بازار شده است. هریک از کتاب‌های این مجموعه با قیمت ۱۲ هزار تومان در دسترس مخاطبان است.

در پشت جلد کتاب حسن کچل و کدو قلقله زن آمده است: دختر بی بی چمن ناهار خیلی خوشمزه‌ای برای مادرش درست کرد. حسن کچل از پشت پنجره می‌دید و آب دهانش راه افتاده بود. بعد از ناهار، بی بی عایش را گرفت و گفت: خب ننه... بروم که به تاریکی نخورم. دخترش گفت: حیوان‌های جنگل را چه کار می‌کنی؟ حسن کچل را بیر و جوان می‌شناسند؛ شخصیتی تپل، کچل و تنبل و بازیگوش که بچه‌ها خیلی دوستش ندارند و قصه‌های زیادی از او خوانده‌اند. ولی این دفعه حسن کچل قصه‌اش با همیشه فرق دارد؛ بی بی چمن را می‌بیند و وارد ماجرای کدو  قلقله زن می‌شود. این که چطور، کجا و چگونه.... می‌توانی همین الان کتاب را باز کنی، آنرا بخوانی و ماجرای هیجن انگیزش را دنبال کنی.

تقریبا تمام کتاب‌های این مجموعه با داستان‌های آشنای گوش کودکان ایرانی آغاز و در نهایت روایتی جدید از حضور حسن کچل را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز