خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری خبر داد:

ارائه برنامه ۲۰ میلیاردی به دولت برای رونق گردشگری

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۲۸۴

مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری از ارائه یک برنامه ۲۰ میلیاردی به دولت برای اقدامات تبلیغی و ترویجی در سطح داخل و بین‌الملل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدابراهیم لاریجانی (مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری) در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دفتر بازاریابی و تبلیغات دو اقدام را به صورت ویژه در دست پیگیری دارد.

یک) فرآیند بازگشایی مرزهای  کشور به روی گردشگران خارجی

دو) بسته پیشنهادی تحریک تقاضا و رونق بازار گردشگری

طرح فرآیند بازگشایی مرزها، با رصد رفتار سایر کشورها در بازگشایی مرزها و تصمیمات ایرلاین‌ها برای از سرگیری پروازها و شرایط کشور خودمان به لحاظ وضعیت مدیریت شیوع کرونا و همچنین اولویت ما در بازارهای هدف و اینکه کدام کشور برایمان اهمیت بیشتری در جذب دارد، نوشته شده است و به تدریج و بسته به کشور هدف از اواسط تیر تا اواسط مردادماه در بازه‌های زمانی مختلف پیشنهاداتی برای بازگشایی و شرایطی که باید انجام دهیم و... در این طرح آمده است. امیدوار هستم ستاد کرونا و وزارت خارجه همکاری و همراهی نمایند.

طرح تحریک تقاضا و رونق بازار هم چند بخش دارد، اول نظرات همه استان‌ها و تشکل‌ها و انجمن‌های بخش خصوصی اخذ شده و سپس پیشنهاد ما در سه بخش شمال اقدامات مدیریتی، حمایتی و بازاریابی (تبلیغ ترویجی) تهیه و تدوین شده است.

اقدامات مدیریتی که دولت اعم از وزارت گردشگری، وزارت خارجه، صداوسیما و سفرا و رایزن‌ها تا سفرهای اقساطی، اعتباری و بن سفر کارمندان و ده‌ها پیشنهاد دیگر؛ همچنین اقدامات حمایتی و مالی شامل وام تک رقمی، امهال و استمهال بیمه، مالیات، انرژی و سایر حمایت‌ها.

نهایتا بخش سوم، اقدامات تبلیغی و ترویجی در سطح داخل و بین‌الملل شامل تبلیغات، فم تور، دعوت از افراد موثر در فضای مجازی، تبلیغات اعتمادساز، حضور در رسانه‌های خارجی و ... امیدوارم این طرح مورد حمایت دولت قرار گیرد.

لازم به ذکر است وزارتخانه بیش از ۷ میلیارد تومان برای بخش سوم اختصاص داده که رقم بالایی نیست چراکه بخشی از هزینه ارزی است لذا با تقدیم یک برنامه ۲۰ میلیاردی به دولت در حال پیگیری هستیم که انشاالله تخصیص یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز