خبرگزاری کار ایران

ویژه‌برنامه‌های شبکه نمایش برای ۱۴ و ۱۵ خرداد مشخص شد/نکوداشت یدالله نجفی

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۶۶۵

شبکه نمایش ۱۴ و ۱۵ خردادماه به مناسبت فرا رسیدن سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب و قیام خونین ۱۵ خرداد فیلم های مختلفی را پخش می‌کند.

به گزارش ایلنا، به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ خرداد سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب و قیام خونین ۱۵ خرداد شبکه نمایش فیلم‌های سینمایی «آن سفرکرده»، «صنوبر»، «هویت»، «مثل یک پدر»، «ملک سلیمان»، «قیام»، «بازماندگان» و … را پخش می‌کند و همچنین به مرور آثار زنده یاد یدالله نجفی صدابردار و صداگذار فقید سینما و تلویزیون می‌پردازد.

وی فارغ التحصیل رشته صدابرداری از مدرسه عالی تلویزیون و سینما (دانشگاه صدا و سیمای فعلی) بود و فعالیت در تلویزیون را به عنوان صدابردار از سال ۱۳۵۵ و کار سینما را از سال ۱۳۶۹ با صدابرداری «به خاطر همه چیز» آغاز کرد و توانست موفقیت‌های بسیاری را کسب کند. یدالله نجفی سوم بهمن ۱۳۹۴ در سن ۵٩ سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت.

فیلم‌های سینمایی این صدابردار که به ترتیب از شنبه ۱۰ خرداد ماه تا جمعه ۱۶ خرداد ساعت ۲۱ پخش خواهند شد «بید مجنون»، «نیاز»، «نجات یافتگان»، «تولد یک پروانه»، «اینجا چراغی روشن است»، «شب واقعه» و «قاعده بازی» هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز