خبرگزاری کار ایران

نشست مشورتی سازمان جهانی گردشگری به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۶۳۸

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ویدئو‌کنفرانس بین‌المللی سازمان جهانی گردشگری، UNWTO، که با رویکرد رونق مجدد صنعت گردشگری در جهان برگزار شد؛ حاضر و به تبادل نظر پرداخت.

به گزارش ایلنا، ویدئو‌کنفرانس سازمان جهانی گردشگری با موضوع تدوین سیاست‌ها و خط‌مشی جهت رونق مجدد گردشگری در جهان با حضور ولی تیموری (معاون گردشگری کشور) و نیز بیش از ۲۴۰ نفر از وزرا و مقامات عالیرتبه کشورهای عضو سازمان‌های بین‌المللی با مدیریت «زوراب پولولیکاشویلی» مدیرکل سازمان جهانی گردشگری، شب گذشته، تشکیل شد. 

باتوجه به انتشار ویروس کرونا در جهان و تاثیر مستقیم آن بر اقتصاد کشورها به ویژه صنعت گردشگری، سازمان جهانی گردشگری، UNWTO، درصدد برآمده است تا ضمن ارائه راهکارهای بهبود این حوزه به سیاست‌های اجرایی مشترک در کشورهای آسیب‌دیده دست یابد؛ از این رو در  نشست مجازی برگزار شده، پس از تبادل نظر اعضا، مقرر شد سیاست‌ها و توصیه‌ها در قالب یک مجموعه مدون توسط سازمان جهانی گردشگری منتشر و در اختیار کشورهای عضو قرار گیرد.

لازم به ذکر است گزارش کاملی از آثار و تبعات بیماری کرونا به صنعت گردشگری کشور، اقدامات به عمل آمده به همراه برنامه‌های در دست اقدام برای عبور از این بحران و نیز برنامه‌های وزارت گردشگری در مرحله پساکرونا قبلا به صورت رسمی در اختیار سازمان جهانی گردشگری قرار گرفته و در این نشست نیز مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز