خبرگزاری کار ایران

ویروس زودقرمزی یکی از داوران عصر جدید/ بازپخش پایتخت ۶ سانسور شد/ مدیرانی که شبیه آپاندیس و مردمی که شبیه هیپوتالاموس هستند+فیلم

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۵۱۶

برنامه‌های تلویزیونی شب سوم فروردین با حاشیه‌هایی همچون سانسور بازپخش قسمت دوم سریال پایتخت ۶، شوخی با لباس امین حیایی، ویروس زود قرمزی یکی از داوران عصر جدید و خاطره محمدحسین مهدویان از خواستگاری‌اش همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای قرنطینه خانگی ناشی از شیوع کرونا، تلویزیون در حال پخش برنامه‌های سرگرمی‌ساز و مسابقه‌ای متعددی است که بیشترشان پیش از شیوع بیماری ضبط شده بودند. برنامه‌هایی مانند عصر جدید و دورهمی به‌طور مداوم درحال پخش زیرنویسی هستند مبنی بر اینکه این برنامه‌ها با حضور تماشاگران داخل سالن، پیش از شیوع کرونا ضبط شده‌اند. اما گاهی دیالوگ‌هایی از سوی مهمانان برنامه‌ها بیان می‌شود که خلاف آن را نشان می‌دهد و همین مساله باعث واکنش شوخی و جدی بخشی از مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی شده است.

برنامه دورهمی که در زیرنویس‌های خود مدعی می‌شد تماشاگران برنامه واقعی نیستند و تصاویرشان از برنامه‌های قبلی،‌ در این قسمت‌ها مونتاژ شده است، در برنامه جدیدش دو نفر از تماشاگران را دعوت کرد و به سوال و جواب با آنها پرداخت.

ویروس زودقرمزی یکی از داوران عصر جدید/ بازپخش پایتخت ۶ سانسور شد/ مدیرانی که شبیه آپاندیس و مردمی که شبیه هیپوتالاموس هستند+فیلم

مهمان شب سوم فروردین برنامه دورهمی محمدحسین مهدویان بود که در این برنامه خاطره عاشق شدن و خواستگاری خود را تعریف کرد. همچنین واقعه طلوع ماه کنار ساحل را بازگو کرد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

یکی دیگر از نکاتی که تماشاگران این دو برنامه در فضای مجازی روی آن دست گذاشته و معترض شده بودند، هم‌زمانی پخش دورهمی و عصر جدید از دو شبکه بود که باعث می‌شد علاقه‌مندان به هر دو برنامه نتوانند آنها را دنبال کنند.

در برنامه شب گذشته عصر جدید هم امین حیایی که یکی از داوران است در پاسخ به سوال احسان علیخانی مبنی بر اینکه تا حالا مجبور بوده‌ای با کسانی که بازی بلد نیستند، هم‌بازی شوی؟ گفت: «خیلی این کار را کرده‌ام. تهیه‌کننده‌ای بوده که پسرش را روبروی من گذاشته و گفته باید با او بازی کنی. ساعت‌ها هم تمرین کرده‌ایم اما نتیجه‌ای نگرفته‌ایم و درنیامده. چون این کار زورکی نمی‌شود. بازیگری استعداد و تمرین می‌خواهد و خود فرد هم بیشتر از همه آسیب می‌بیند.»

ویدئوی عصر جدید: هم‌بازی شدن با یک پسر یک تهیه‌کننده

شوخی با لباس خاص و طرح‌دار امین حیایی یکی دیگر از واکنش‌ها به برنامه شب گذشته عصر جدید بود.

در همین شب، عصر جدید شاهد حضور فردی برای خوانندگی به نام سروش فرهمند بود که پس از اجرا در برنامه ناگهان فالورهای صفحه‌اش در اینستاگرام به‌طور چشم‌گیری افزایش یافت!

اما علاوه بر او، یک استندآپ کمدی هم با چاشنی کنایه به مدیران و مسئولان اجرا شد؛ این استندآپ‌کمدین که اهل تبریز و دانش‌آموخته رشته پزشکی بود در پاسخ به سوال احسان علیخانی که «آپاندیس در بدن چه‌کار می‌کند؟ گفت: «مثل مدیران هستند؛ اسمش بزرگ است ولی هیچ کاری نمی‌کند!» همچنین در پاسخ به این سوال که «هیپوتالاموس چطور؟» گفت: «آن مثل مردم است، همه کار می‌کند!»

همچنین احسان علیخانی در بخشی از این برنامه با یکی از داوران برنامه و رای منفی سریعی که به شرکت‌کننده‌ها می‌دهد شوخی کرد و گفت: «متاسفانه ویروس‌هایی که در زمستان اتفاق افتاد، گریبانگیر یکی از داورهای ما هم شد. متاسفانه جناب آقای آریا عظیمی‌نژاد درگیر ویروس زود قرمزی شدند!»

ویدئوی عصر جدید: ویروس زودقرمزی!

یکی از اتفاقات عجیب و جالب روز سوم فروردین سانسوری بود که در بازپخش قسمت دوم سریال «پایتخت ۶» اتفاق افتاد. این سریال در همین سه قسمت پخش شده حاشیه‌هایی داشته که مورد توجه مخاطبان آن قرار گرفته است؛ از کنایه به رئیس‌جمهورهای وقت و اسبق تا استفاده از دیالوگ‌های شخصیت‌هایی که کلیپ‌شان در فضای مجازی دست به دست شده. ظهر روز یکشنبه سوم فروردین، شبکه یک سیما صحنه بوسه بهروز شخصیت پسربچه سریال بر گونه هما (با بازی ریما رامین‌فر) را سانسور کرد در حالی که این بخش در پخش اصلی نشان داده شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز