خبرگزاری کار ایران

با حضور مونسان و دژپسند انجام شد؛

بررسی چالش‌های اقتصاد گردشگری با در جلسه مشترک/ تداوم حمایت‌های دولت از صنعت گردشگری

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۱۳۰

نشست هم‌اندیشی فعالان بخش‌ خصوصی گردشگری با حضور وزرای میراث‌فرهنگی و اقتصاد برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت میراث فرهنگی، در این نشست که معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، رئیس کل گمرک، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور و جمعی از مدیران بخش دولتی و خصوصی حضور داشتند، راهکارهای حمایتی دو وزارت میراث‌فرهنگی و وزارت اقتصاد از فعالان بخش خصوصی صنعت گردشگری مورد بررسی قرار گرفت و بر ادامه حمایت‌های دولت و این دو وزارتخانه از صنعت گردشگری تأکید شد.

در این نشست که رؤسای انجمن‌ها و تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری کشور نیز حضور داشتند چالش‌های اقتصاد گردشگری با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و وزیر اقتصاد و دارایی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست فعالان بخش خصوصی صنعت گردشگری و رؤسای انجمن‌ها و تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری مسائل خود را مورد به مورد در حضور دو وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و اقتصاد و دارایی در میان گذاشتند.

در این نشست بعد از صحبت‌های بخش خصوصی، علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی و فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد توضیحاتی را در خصوص حمایت‌های دولت و این وزارتخانه از صنعت گردشگری و بخش خصوصی این صنعت ارائه دادند.

این دو عضو کابینه دولت تدبیر و امید با اشاره به نقش صنعت گردشگری در اقتصاد و اهمیت این صنعت، بر حمایت‌های هرچه بیشتر دولت از صنعت گردشگری تأکید کردند و درباره تداوم این حمایت ها قول مساعد دادند.

همچنین در این نشست مقرر شد، این نشست‌ها در سطح معاونان و مدیران میانی این دو وزارتخانه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز