خبرگزاری کار ایران

چهارمین همایش "چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان"

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۳۴۷

چهارمین همایش "بحران و برون‌رفت؛ چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان" از سوی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در چهارمین همایش چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان طی دو نشست موضوع‌های نشر الکترونیک و نشر بین‌الملل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در بخش اول این همایش احمد مسجدجامعی (عضو شورای شهر تهران و وزیر اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) صحبت خواهد کرد.

پنل اول این همایش به نشر الکترونیک اختصاص دارد و در آن علی محمدپور (نویسنده و روزنامه‌نگار، دبیر انجمن ناشران دیجیتال کودک) و ابوالقاسم خداوردی‌لو (کارشناس نشر دیجیتال و از مدیران مرکز علمی فضای مجازی) صحبت خواهند کرد.

پنل دوم این همایش به نشر بین‌‌الملل اختصاص دارد و در آن فرزانه فخریان (مترجم و روزنانه‌نگار، مدیر آژانس ناکتا) و احمد شاکری (مدیر سابق بازار جهانی نشر نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مدیر سابق امور بین‌الملل نمایشگاه تهران) صحبت خواهند کرد.

این همایش روز سه‌شنبه ششم اسفند ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ در محل انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به نشانی: تهران، بلوار کریم‌خان‌زند، ابتدای خیابان حافظ جنوبی، کوچه هورچهر، پلاک ۱۳ واحد ۲ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز