خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پوستر فیلم کوتاه سور بز

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۸۶۰

پوستر رسمی فیلم کوتاه سور بُز با طراحی جمال رحمتی رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با آغاز نمایش‌های فیلم کوتاه سور بُز به نویسندگی و کارگردانی سعید زمانیان در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، از پوستر رسمی این فیلم با طراحی جمال رحمتی رونمایی شد.

جمال رحمتی طراح این پوستر است که تاکنون موفق شده ۲۷ جایزه بین‌المللی و ۶جایزه اول جهانی را دریافت کند.

فیلم‌نامه «سور بُز» نیز پیش از این موفق به دریافت پنج جایزه بین‌المللی بهترین فیلم‌نامه کوتاه و یک دیپلم افتخار بهترین فیلم کوتاه معناگرا از جشنواره بین‌المللی فیلم داکا شده است.

تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده حسن محمدی- غلامرضا احمدی است و سعید زمانیان نویسنده و کارگردان این فیلم کوتاه است.

از جمله عوامل این فیلم می‌توان به توماج دانش بهزادی – سپیده دستینه و  یزدان کوکبی صبا، مدیر فیلمبرداری و تدوین: پویان آقابابایی، طراح صحنه و لباس : داریوش پیرو ، طراح گریم: سیدجلال موسوی، صدابردار: محمد حبیبی، مدیر تولید: سمیرا قربان نژاد، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، جلوه‌های ویژه بصری: رضا انصارین، مشاور رسانه‌ای: مریم بابایی، پخش بین‌الملل: امیرنادر بابایی اشاره کرد.

فیلم کوتاه سور بُز در انجمن سینمای جوان تهیه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز